4 hapa për të rritur biznesin tuaj tani

4 hapa për të rritur biznesin tuaj tani



Sfida e rritjes së një biznesi është e ngjashme me vështirësitë e humbjes së peshës. “Ȅshtë diçka që unë e kuptova pasi rrita biznesin tim të parë, një sipërmarrje konsulence për fitnes”, tha Aden Minneapolis, themelues i  Born Fitnes. Çdo vit ne vendosim qëllime, fillojmë fuqishëm, zhgënjehemi dhe më pas shohim se kemi humbur përqëndrimin.

Për të siguruar që nuk përballeni me të njëjtat pyetje këtë vit, ndiqni këtë plan me 4 hapa për të përshtatur biznesin tuaj, qartësuar dhe për të nxitur rritjen e biznesit tuaj.

Lexo: 3 mënyra për të siguruar publicitet falas për biznesin tuaj

Hapi 1: Jepuni rëndësi qëllimeve tuaja kryesore:

Udhëheqësit e mëdhenj nuk duhet të shqetësohen nëse duken mirë apo jo dhe të përqëndrojnë energjitë në arritjen e qëllimeve parësore. Paraqisni përparësitë tuaja më të mëdha dhe më pas shqyrtoni se ku jeni dhe se ku po kalon ekipi juaj pjesën më të madhe të kohës. A përputhen këto me qëllimet tuaja kryesore?

Hapi 2: Përforconi pikat tuaja të forta:

Kur rivlerësoni biznesin tuaj, gjëja e parë që ju vjen në mendje është që të përqendroheni në dobësitë tuaja. Por kjo jo gjithmonë mund të jetë mënyra më e mirë. Në vend të kësaj, shikoni çfarë po bëni më mirë. A ekziston një mundësi për t’u rritur edhe më shumë duke u përqëndruar aty ku tashmë keni sukses? Shpesh, klientët tuaj aktualë kanë në dorë çelësin për rritjen tuaj të ardhshme.

Hapi 3: Mos i shmangni pikat e dobëta:

Çdo biznes ka dobësi dhe udhëheqësit shpesh ndihen të detyruar t’i shmangin ato. Por, kjo nuk është gjithmonë lëvizja e duhur.

Ju nuk mund të bëni gjithçka menjëherë. Rritja më pas mund të bllokohet në disa fusha të tjera. Kjo do të thotë të vendosni energjinë tuaj në pikat tuaja të forta. Nëse nuk po e pengojnë biznesin tuaj të ecë përpara, përdorimi i kohës ose parave tuaja mund të jetë në fushën e duhur.

Lexo: 7 Trendet e marketingut për kompanitë e vogla

Hapi 4: Mos u trembni nga dështimi:

Themeluesit janë tunduar të bëjnë gjëra të sigurta, nga frika e dështimit. Ȅshtë logjike: Biznesi është i vështirë, dhe dështimi është i mundur! Por mendoni për këtë në këtë mënyrë: Edhe kur jeni në rrugë të sigurt, shanset janë ende kundër jush. Kur merrni rreziqe më të mëdha, shanset janë të larta dhe shpërblimet janë më të larta.

Për sa kohë që jeni të përgjegjshëm financiarisht, ju mund të jeni të guximshëm. Kjo është mënyra më e mirë për t’i dhënë vetes mundësi më të larta suksesi.

Burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0