4 elementë që çdo lider do të njohë për empatinë - Business Magazine Albania

4 elementë që çdo lider do të njohë për empatinë


Melinda Gates është një filantrope amerikane dhe ish-menaxherja e përgjithshme në Microsoft. Melinda Gates zgjodhi një fjalë të vitit: Ndjeshmëria.

Sipërmarrësit janë të ndjeshëm sepse kuptojnë pikën e dobët tek konsumatorët për të bërë zgjedhjen e duhur, për të plotësuar nevojat e klientëve. Ndjeshmëria nuk është e mirë vetëm për sa i përket fushës së biznesit, por është e mirë edhe për njerëzimin. Do të shohim sesi ndjeshmëria ndikon në vendin e punës dhe ndjeshmërinë si udhëheqëse për të drejtuar të tjerët.

Marc Lore na njeh me dështimet dhe sukseset e saj por ajo çfarë është më e rëndësishme janë mësimet që ajo ka nxjerrë prej tyre.

Empatia mund të mësohet. Brene Brown e përqas ndjeshmërinë me marrëdheniet. Satya Nadella e lidh ndjeshmërinë me novacionin dhe Tim Cook e me idenë e të qënurit gjithëpërfshirës. Hulumtimi tregon se ata që besojnë se ndjeshmëria mund të zhvillohet, angazhohen për realizimin e saj.

Ndjeshmëria është ngjitëse. Për të patur një ekip me një sjellje të ndjeshme duhet të filloni nga vetja juaj. Ju jeni pasqyra e ekipit tuaj dhe ju do t’i drejtoni ata drejt suksesit që të formojnë një kulturë e cila ju jep besim dhe gjithëpërfshirje.

Lexo: 7 aftësi që do t’ju ndihmojnë në marrëdhëniet tuaja me njerëzit

Ndjeshmëria kërkon lidhje, ne gjithmonë jemi në kërkim të një ndjenje brenda vetes tonë për t’u përshtatur me individët e tjerë.  Marc Lore thotë: “Kam gjetur mënyrën më të mirë për t’u lidhur me një individ: ndërtimi i besimit dhe të qënurit transparent për dobësitë e tua”.

Ndjeshmëria mund të jetë sfiduese. Të jesh i ndjeshëm në një situatë të caktuar vjen më natyrshëm kur keni qënë i pranishëm në të njëjtën situatë. Kjo na lejon që t’i prekim dhe një herë ndjenjat dhe në këmbim t’i ndajmë me të tjerët.

Kur ndjeshmëria nuk është recioproke mos u dorëzoni. Do të vijë një moment kur ajo do jetë sfiduese dhe do keni më shumë anë pozitive në kthim.

Amantia Kullolli

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0