35-vjeçari CEO ndan flamurin e kuq numër 1 që shikon te punonjësit: Njerëzit që nuk janë të vetëdijshëm "vërtet luftojnë me këtë" - Business Magazine Albania

35-vjeçari CEO ndan flamurin e kuq numër 1 që shikon te punonjësit: Njerëzit që nuk janë të vetëdijshëm “vërtet luftojnë me këtë”

Everette Taylor

Tipari më pak i preferuar i Everette Taylor në një punonjës është i thjeshtë: mungesa e vetëdijes.

Njerëzit pa vetëdije priren të jenë “të shtyrë nga egoja” dhe më pak të gatshëm, ose të aftë, për të punuar me njerëz të tjerë, thotë Taylor, CEO i platformës së grumbullimit të financimit Kickstarter. Ata janë të prirur të “mendojnë së brendshmi për atë që do të dëshironin dhe atë që ata mendojnë se është më e mira kur bëhet fjalë për klientët”, është shprehur ai.

Punonjësit e vetëdijshëm janë zakonisht më të hapur ndaj ideve dhe reagimeve nga kolegët e tyre, thotë Taylor. Ky tipar mund të ndihmojë në forcimin e komunikimit , marrëdhënies, kreativitetit dhe produktivitetit.

Por, ndërsa 95% e njerëzve besojnë se janë të vetëdijshëm, vetëm 10% deri në 15% janë vërtet të vetëdijshëm.

“Përpiqem ta mbaj egon time në derë. Unë jam gabim gjatë gjithë kohës. Unë kam një ekip të jashtëzakonshëm që është super i zgjuar dhe do të më vendosë në vendin tim, dhe më pëlqen kjo”, thotë Taylor.

Zhdukja e vetëdijes në intervistat e punës

Taylor, i cili ka qenë CEO i Kickstarter që nga viti 2022, është shprehur se qëllimisht përshtat pyetjet e intervistës për punë për t’u fokusuar në tipare si vetëdija dhe kontrolli i egos. Ai pyet për momentet kur kandidati ka gabuar, ose ka bërë diçka që ka dështuar.

Teoria e tij është: Askush nuk ka një karrierë të përsosur, kështu që dikush që ka vështirësi të diskutojë gabimet e tij mund të mos dijë të marrë përgjegjësi për gabimet e tij.

“Ju vërtet mund ta tregoni. Njerëzit që nuk janë të vetëdijshëm, ata me të vërtetë luftojnë me këtë”, thotë Taylor.

Menaxherët e punësimit zakonisht bëjnë pyetje të tjera për të çrrënjosur vetëdijen, gjithashtu. Ish-VP-ja e Google, Claire Hughes Johnson i pyet kandidatët “si do t’i përshkruanin kolegët e tyre. Nëse ata thonë vetëm gjëra të mira, unë hetoj se çfarë reagimesh konstruktive kanë marrë,” shkroi ajo për Make It vitin e kaluar.

Lexo edhe: A mundet një gjumë i mirë të përmirësojë trurin tuaj?

“Atëherë unë do të them, ‘Dhe çfarë keni bërë për të përmirësuar?’ për të kontrolluar orientimin e tyre drejt të mësuarit dhe vetë-përmirësimit, dhe për të parë nëse ata e kanë marrë këtë reagim për zemër”, vazhdoi ajo.

Hughes Johnson dëgjon me vëmendje dy fjalë gjatë përgjigjeve të çdo të intervistuari: Shumë “unë” nënkuptojnë mungesë përulësie dhe shumë “ne” nënkuptojnë paaftësinë për të marrë meritat siç duhet.

Për të ndërtuar vetëdijen tuaj, veçanërisht në punë, merrni parasysh të pyesni menaxherin dhe kolegët tuaj drejtpërdrejt për pikat tuaja të forta, rekomandon neuroshkencëtarja dhe instruktorja e Shkollës së Biznesit Columbia, Juliette Han. Cilat nga aftësitë tuaja i ndihmojnë më shumë njerëzit përreth jush? Cilat duhet të përdorni më shpesh?

“Ju mund të keni të gjitha aftësitë teknike dhe karizmën në botë, por nëse jeni plotësisht të pavëmendshëm për veten tuaj, mënyrën se si ndesheni dhe ndërveproni në botë, është shumë më e vështirë të ndërtoni marrëdhënie të forta, të ndërveproni me shefin tuaj dhe të bashkëveproni dhe thelloni miqësitë që ju nevojiten për të pasur sukses vërtet”, tha Han.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0