34% e Gjeneratës Z janë duke mësuar për financat personal nga Youtube dhe TikTok - Business Magazine Albania

34% e Gjeneratës Z janë duke mësuar për financat personal nga Youtube dhe TikTok

Gjenerata Z është rritur në një epokë të komisioneve të ulëta dhe teknologjisë së lartë, e cila ka ndikuar shumë në mënyrën se si ata investojnë dhe mësojnë për paratë në përgjithësi. Ky brez që është midis 6-24 vjeç tani po përpiqet të përdorë atë me të cilën janë rritur – gjëra të tilla si mediat sociale – në avantazhin e tyre dhe jo vetëm për argëtim. Ndërsa gjeneratat e mëparshme mund të jenë mbështetur te familja, këshilltarët financiarë ose burime të tjera për të mësuar rreth menaxhimit të parave, Gjenerata Z duket se po modernizon edukimin e financave personale në një mënyrë që funksionon për ta.

Për të mësuar rreth qasjes së Gen Z për financat personale, investimin dhe më shumë çështje parash, GOBankingRates porositi një studim me gjashtë pyetje me 1000 amerikanë të moshave 18 deri në 24 vjeç. Këtu janë disa nga rezultatet më interesante nga ai sondazh.

Gjenerata Z mëson financat personale nga TikTok dhe YouTube

Ndoshta rezultati më i dukshëm nga sondazhi është se brezi i ri merr shumë nga informacionet e tij financiare nga një burim që nuk ekzistonte as dy dekada më parë. 38.8% e të intervistuarve nga ky sondazh u përgjigjën se mësuan për financat personale nga TikTok, YouTube ose media të tjera sociale, si Tëitter ose Instagram – 34.3% u përgjigjën në mënyrë specifike për TikTok dhe YouTube. Një shtesë prej 7.20% u përgjigj se ata i marrin informacionet e tyre nga kërkimet personale dhe/ose forumet në internet si Reddit. Së bashku, kjo është shumë më tepër se 22.70% që raportuan se kishin mësuar nga prindërit ose familja.

Lexo edhe: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë. Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”

Ndërtimi i pasurisë

Nga kjo statistikë mund të nxirret shumë. Si fillim, ajo pasqyron se sa shumë media sociale dhe informacioni në internet dominojnë jetën e Gjeneratës Z. Sidoqoftë, ai gjithashtu ngre pyetje në lidhje me cilësinë e informacionit që kjo gjeneratë po merr në lidhje me financat personale. Ndërsa sigurisht që ka disa informacione të vlefshme për t’u gjetur në internet, nuk ka shumë kufizime se kush mund të postojë në internet dhe çfarë mund të thotë. Nëse Gjenerata Z nuk po verifikon informacionin që po marrin, ata mund të jenë të ndjeshëm ndaj dezinformatave financiare. Kjo do të thotë gjithashtu se atyre mund t’u mungojnë disa nga parimet themelore në lidhje me financat personale gjatë rrugës, pasi vetëm 17.60% treguan se i mësuan informacionet e tyre financiare nga një shkollë e mesme ose një klasë kolegji.

GoBankingRates

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0