Gjirafa feston 3 vjetorin e themelimit të saj

Gjirafa feston 3 vjetorin e themelimit të saj


Sot kompania më e avancuar e teknologjisë, motorri i kërkimit shqiptar Gjirafa feston 3 vjetorin e lançimit zyrtar.

Gjirafa.com është motorri i parë kërkimor në Gjuhën Shqipe, që falë punës së palodhshme dhe zhvillimit të vazhdueshëm ka arritur një sukses të jashtëzakonshëm. 

Lexoni: Gjirafa fiton vendin e parë në Silicon Valley

Gjirafa u lançua për herë të parë në datën 9 Tetor 2014. Sot ajo numëron rreth 80 anëtarë të ekipit dhe përdoruesit kanë mundësi të kërkojnë më shumë se 160 milionë faqe në gjuhën shqip nga i gjithë interneti, si dhe më shumë se 10,000 lajme ditore nga të gjitha portalet shqip.

Themeluesi dhe CEO i gjirafa.com, Mërgim Cahani shpreh mirënjohje dhe falënderon të gjithë ata që e kanë mbështetur gjatë këtij rrugëtimi nga themelimi e deri sot, përmes një postimi në facebook.

Nëse në shtetet e zhvilluara i ke të gjitha ato shërbime online, pse mos t’i kemi edhe ne? Ne, jo vetëm që mendojmë se kjo është e mundur, por edhe kemi treguar në vazhdimësi që jemi duke e bërë dhe nuk do të ndalemi,” përfundon fjalën e tij Mërgimi.

Nuk na ngelet gjë tjetër për të thënë veçse t’i urojmë shumë suksese dhe sa më shumë vite të tjera plot sukses Gjirafa.com dhe stafit të saj.

Lexoni: Startup-i shqiptar Gjirafa.com merr $2 milionë investim

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0