3 mënyra se si kompanitë e teknologjisë mund t'i ulin kostot e tyre të Cloud - Business Magazine Albania

3 mënyra se si kompanitë e teknologjisë mund t’i ulin kostot e tyre të Cloud

Fatura 10$, që disa individë marrin nga Apple apo Google për shërbimet e tyre në Cloud është joshqetësuese. Por, për kompanitë teknologjike, të cilat duhet të menaxhojnë dhe përpunojnë sasi të mëdha të të dhënave të përdoruesve, mund të jetë shpenzimi i dytë më i madh pas listës së pagave. Kur Snapchat doli publikisht në 2017, dosjet zbuluan se kompania kishte më shumë se 3 miliardë dollarë shpenzime në kontratat e shërbimeve cloud me AWS dhe Google.

Dhe nëse menduat se fatura juaj e telefonit celular ishte e vështirë për t’u kuptuar, provoni të kuptoni tarifat e cloud. Kompanitë si AWS, Azure dhe Google ofrojnë mijëra opsione, me variacione që mund të rezultojnë në disa shifra marramendëse, pavarësisht nëse është një startup që, aksidentalisht arrin një faturë prej 72,000 dollarësh gjatë disa orëve testimi ose Pinterest, që duhet të shpenzojë 20 milionë dollarë shtesë për të përmbushur  kërkesat e përdoruesit.

Në fakt, vlerësohet se të paktën 30% – ose 180 miliardë dollarë, nga gati 600 miliardë dollarë që shpenzohen në cloud globalisht – janë krejtësisht të panevojshme. Fajtorët mund të jenë po aq të zakonshëm sa kopjet e shumta të skedarëve identikë ose dështimi për të pastruar asetet e vjetra ose të papërdorura. Shpesh, kostot e cloud janë krejtësisht një kuti e zezë. Në sondazhin e Saas Cloud Spend për 2020, rreth një e treta e vendimmarrësve që morën pjesë nuk dinin as shpenzimet e kompanisë së tyre në Cloud, si përqindje e të ardhurave vjetore.

Duke u fokusuar në tre parime – dukshmëria, përgjegjshmëria dhe automatizimi – kompanitë po gjejnë mënyra për të kontrolluar shpenzimet në cloud, shpesh duke kursyer miliona dhe duke shmangur pushimet nga puna.

Dukshmëria: Ju nuk mund të rregulloni atë që nuk mund të shihni

Hapi i parë është të kuptoni se ku po ndodhin shpenzimet në cloud. Kjo nuk është aq e lehtë sa mund të duket. Vetë karakteristikat që e bëjnë Cloud kaq të përshtatshme e bëjnë gjithashtu të vështirë gjurmimin dhe kontrollin se sa shpenzojnë ekipet dhe individët në burimet e saj. Edhe kostot mund të jenë të ndryshueshme, në varësi të llojit të shërbimit të përdorur, burimeve të konsumuara dhe kohës së ditës ose javës.

Sipas Fondacionit FinOps, një grup i fokusuar në avancimin e praktikave më të mira në menaxhimin financiar të cloud, shumica e kompanive ende luftojnë për të mbajtur buxhetet në linjë. Lajmi i mirë është se një brez i ri i mjeteve të dedikuara mund të sigurojë transparencë. Etiketimi i burimeve mund të gjurmojë automatikisht se cilat ekipe përdorin burimet e resë kompjuterike, duke bërë të mundur matjen e kostove dhe identifikimin e saktë të kapacitetit të tepërt. Por, dukshmëria është vetëm hapi i parë për të vënë nën kontroll kostot.

Përgjegjësia: Vendos një përgjegjës për këtë

Kompanitë nuk do të guxonin të vendosnin një buxhet të listës së pagave pa një administrator, ose pa një departament të tërë të burimeve njerëzore – për të optimizuar shpenzimet me kujdes. Megjithatë, kur bëhet fjalë për kostot e cloud, shpesh nuk ka njeri në.

Kjo është arsyeja pse hapi i dytë është krijimi i llogaridhënies dhe pronësisë për kostot e cloud. Fusni disiplinat e reja të FinOps ose operacionet cloud. Gjithnjë e më shumë, organizatat po ngrihen në këmbë ndaj këtyre ekipeve të përkushtuara, fushëveprimi i të cilave mund të përfshijë gjithçka, nga përcaktimi i buxheteve të cloud dhe negocimi i kontratave të favorshme deri te vendosja e disiplinës inxhinierike për të kontrolluar kostot. E rëndësishmja, ky nuk është një ushtrim vjetor, por një angazhim i vazhdueshëm.

Për të punuar, ekipeve duhet t’u jepet autoriteti për të krijuar korniza mbrojtëse në të gjithë kompaninë. Një nga arsyet pse shpenzimet në cloud dalin jashtë kontrollit kaq shpejt është se ekipet janë izoluar nga efektet e kostos së përdorimit të tyre të Cloud.

Le të themi se një zhvillues po teston një program ose veçori të re dhe ka krijuar një makinë në Cloud për këtë qëllim. Mund të duket më e lehtë ta mbani makinën në punë sesa ta fikni dhe ta rindizni atë. Por, buxhetet rriten kur zhvilluesit e mbajnë në punë gjatë gjithë kohës makinën dhe nëse nuk po e përdorin atë. Shumëzuar me qindra ose mijëra përdorues në të gjithë kompaninë, shpenzimet e kota shtohen shpejt.

Automatizimi: Përbërësi që mungon – AI

Por edhe me një ekip të përkushtuar që monitoron përdorimin dhe nevojën e Cloud, automatizimi është mënyra e vetme për të vazhduar me skenarët kompleksë dhe me zhvillim të shpejtë.

E vërteta e trishtueshme është se pjesa më e madhe e menaxhimit të kostos së resë kompjuterike të sotme mbetet me porosi dhe manuale, madje edhe në disa nga kompanitë më të avancuara teknologjike. Në shumë raste, një raport mujor ose përmbledhja e harxhimit në Cloud është ndër të vetmet mirëmbajtje të bëra – dhe inxhinierët me pagesë të lartë pritet të heqin manualisht projektet dhe iniciativat e braktisura për të liruar hapësirë. Është njësoj si me kërkesën e dikujt që të fshijë fotot nga iPhone çdo muaj për të liruar hapësirë.

Lexo: Vjen nё Tiranё “Schüco PVC Demo Truck Tour”. Rregjistrohu pёr t’u njohur me risitё nё prodhimin e dyerve, dritareve dhe fasadave

Kjo është arsyeja pse AI dhe automatizimi janë kritike për të identifikuar harxhimet në renë kompjuterike dhe për t’i eliminuar ato.

Çuditërisht, sondazhi më i fundit i Fondacionit FinOps zbulon se më pak se 40% e organizatave kanë raportime të automatizuara për përdorimin e resë kompjuterike ose anomalitë, njoftimet për tejkalimet e kostove, rregullimin e kontejnerëve ose statistika të tjera. Por ky është vetëm hapi i parë i automatizimit. Hapi tjetër është heqja e harxhimeve të panevojshme në mënyrë inteligjente dhe automatike.

Për shembull, mjetet si “ndalimi automatik inteligjent” i lejon përdoruesit të mbyllin hapsirat e tyre në renë kompjuterike kur nuk janë më në përdorim, ashtu si sensorët e lëvizjes mund të fikin një çelës dritash në fund të ditës së punës.

Ndërkohë, edhe më shumë mjete janë duke u zhvilluar për të ndihmuar kompanitë të modelojnë kontratat e shërbimit më me kosto më efektive ose të shesin kapacitete të tepërta në tregun sekondar.

Ndërsa menaxhimi i cloud evoluon, kompanitë po zbulojnë mënyra për të kursyer miliona, nëse jo qindra miliona. Me inteligjencën artificiale të nivelit të ardhshëm që tani po merret me ngritjen e identifikimit dhe eliminimit të harxhimeve në renë kompjuterike, vetë shtylla e ekonomisë së teknologjisë – ruajtja dhe përpunimi i të dhënave – po merr një rregullim shumë të nevojshëm.

Entreprenuer

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0