3 mënyra për të rritur përgjegjësinë sociale në modelin tuaj të biznesit


Të gjithë sipërmarrësit socialë, së pari janë sipërmarrës. Drejtimi i një biznesi fitimprurës do të thotë sigurimi i një modeli të qëndrueshëm dhe përshkallëzues i biznesit. Por, objektivi i një biznesi social janë: ndikimi dhe fitimi. Shembujt janë të plotë nëpër botë.  E tillë është edhe kompania e Joyce Lim, Sprout Collection.

Ajo e themeloi pasi përpiqej të gjente rroba të përballueshme ekonomikisht gjatë shtatzënisë së saj. Lim thotë se kompania ka dy qëllime: të ndihmojë në reduktimin e kostove të veshjeve të shtatzanisë dhe të jetë më miqësore me mjedisin.

Përgjegjësia sociale e korporatave nënkupton që kompanitë dhurojnë në mënyrë strategjike një pjesë të fitimeve të tyre. Më poshtë keni tre shembuj se si sipërmarrësit socialë kanë ndikuar në modelin e tyre të biznesit.

 Fuqizim i blerësve

Themeluesja Barb Stegemann drejton The 7 Virtues, një kompani parfumesh që blen të gjithë përbërësit nga fermerët në rajonet e konfliktit si Ruanda, Haiti dhe Afganistani. Ajo inkurajon të gjithë pronarët e bizneseve të vogla, që të rishikojnë zinxhirët e tyre të furnizimit dhe të marrin në konsideratë alternativa të efektshme. Pyesni veten: Çfarë inputesh përdorni dhe a mund të jenë më të përgjegjshëm? Nëse është kështu, ndërtoje në këtë mënyrë zinxhirin e vlerës. Mund të dëmtojë fitimet në fillim, por mund të krijojë ndikim social që tejkalon humbjen e perceptuar.

Lexo: 3 mënyra fantastike për të financuar biznesin tuaj, pa ndarë fitimet ose kapitalin

Vendosni një program “blej një dhuratë”

Toms Shoes është i famshëm për programin e dhurimit të këpucëve. Për çdo palë të shitur, Toms dhuron një palë këpucë për dikë që ka nevojë për to. Duke i lejuar konsumatorët të ndjehen mirë për blerjen e këpucëve, Toms krijoi një model të qëndrueshëm dhe mbi të gjitha një biznes të rëndësishëm. Njerëzit ndjehen më të ndërgjegjshëm për mënyrën si ata konsumojnë, duke zëvendësuar pendesën e blerësit me ndjenjat e kontributit dhe mirënjohjes.

Përqendrohuni në një model biznesi “me qira”, mos e blini

Produktet shpesh u mbijetojnë përdoruesve të tyre, kështu që zgjidhja më e mirë është që atë t’a marrësh me qira. Sa herë që duhet të paguani çmimin e plotë për diçka që përdorni vetëm me kohë të pjesshme, ekonomia na tregon se mund të jetë më mirë të marrësh me qira. Apo në rastet kur duhet të udhëtoni në një vend tjetër, zgjidhja më e mirë është të marrësh një makinë më qira, sesa t’a blesh atë.

Gjatë dekadës së fundit, ekonomia ka lëvizur nga pronësia e aseteve, në përdorim të përkohshëm të tyre. Nëse njerëzit dikur aspironin të mbajnë shtëpinë dhe makinën e tyre, gjithnjë e më shumë të rinj po zgjedhin të marrin me qira shtëpitë dhe të përdorin shërbimet e ndarjes së makinave si Uber dhe Lyft. Ky ndryshim ka sjellë shumë ndikime në ekonomi, në mjedis dhe në mënyrën se si po zhvillohet jeta. Kjo ka ndikuar edhe në modelet e biznesit.  Modeli i biznesit me përgjegjësi sociale, synon të gjenerojë fitim për aksionarët, duke ofruar njëkohësisht vlerë për palët e interesuara, gratë që blejnë rrobat në rastin e Joyce Lim.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale