Një shembull i një kompanie që ka përdorur më së miri fuqinë e marketingut është Starbucks. Starbucks e bëri një standard shkrimin e emrave të klientëve në gota. Sa herë që porosisje një pije, sigurohej që emri të ishte shkruar pikërisht në grande mocha latte.
Sidoqoftë, askush nuk do ta merrte me mend se ky gjest i thjeshtë dhe i personalizuar nga Starbucks do të bëhej meme-ja e radhës virale. Me miliona emra të ndryshëm për të gjetur, me siguri do të bëheshin gabime. Problemi ishte se disa gabime drejtshkrimore nuk ishin thjesht pak të gabuara, ato ishin shumë të gabuara, aq të gabuara saqë interneti e pëlqeu atë.
Personalizimi i çdo pije dukej një detyrë e frikshme, por fitimi ia vlejti edhe kur i merren parasysh ato flukse virale. Bërja e një fotografie të Starbucks-it tuaj të mëngjesit është ende një shtyllë kryesore në Instagram edhe sot e kësaj dite, pavarësisht nëse ata e shkruajnë emrin korrekt ose jo.
Përdorni këto tre këshilla kryesore për të përfshirë me sukses personalizimin në marketingun tuaj:
- Adresoni çdo klient me emër duke përdorur të dhëna dinamike ose të ndryshueshme
Për fat të mirë, kompjuterët janë shumë më të besueshëm se dora e njeriut kur bëhet fjalë për drejtshkrimin e emrave. Ju mund t’i shtoni emrat e parë të klientëve në postues dhe email për të tërhequr më shumë vëmendje dhe për të lënë një përshtypje më të qëndrueshme.
Përdorimi i emrit të dikujt është një hap i mirë drejt krijimit të një përvoje të personalizuar. Një studim zbuloi se personalizimi në marketing, duke përfshirë emërtimin, mund të përmirësojë ndjeshëm qëndrimin e markës dhe mundësinë e blerjes pa u perceptuar si ndërhyrës.
- Synoni perspektivat bazuar në kontekst dhe interes dhe jo në demografi
Tendencat e marketingut do t’ju bëjnë të synoni blerësit si një lojë “Gess Who”. A është klienti im ideal burrë apo grua? A janë ata më të vjetër apo më të rinj? A mbajnë një kapele?
Synimi i bazuar në demografi përqendrohet në atë që dëshironi si klient, por jo pse, ose kur qëndron prapa përvojës së vetë klientit. Ju gjithashtu mund të përdorni gjeo-shënjestrimin dhe pak kreativitet për të gjetur njerëz që mund të dëshirojnë ose të kenë nevojë për produktin ose shërbimin tuaj.
- Automatizoni nxitësit e përgjegjshëm që do të personalizojnë udhëtimin e klientit pa ngarkesë shtesë
Personalizimi është një mënyrë e shkëlqyeshme për të interesuar potencialet dhe madje për t’i çuar ata direkt në një shitje, por çka nëse vëmendja e tyre humbet gjatë rrugës, ose dëshironi që ata t’i kthejnë për blerje të përsëritura?
Marketingu i automatizuar mund të ndihmojë në plotësimin e këtyre boshllëqeve. Vetëm një pjesë e vizitorëve të faqes suaj të internetit do të konvertohen, në fund të fundit.
Ri-targetimi i reklamave është një përgjigje e qartë që shpresojmë se është tashmë në arsenalin tuaj. Kur vjen puna për të rimarrë vëmendjen, do të thotë të shfrytëzosh shkallën e lartë të përgjigjes së postës direkte. Duke përdorur një teknologji relativisht të re të quajtur rishënjimi i postës direkte , mund të rinisni automatikisht vizitorët e pakonvertuar të website-it jashtë linje.
Lloji i automatizimit që vendosni do të bazohet në industrinë tuaj specifike. Merrni pak kohë për të menduar për veprimet dhe sjelljet që mund të shkaktojnë një postim ose reklamë dixhitale dhe do të jeni në rrugën tuaj drejt një të ardhmeje të rritjes dhe suksesit të biznesit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.