3 këshilla për të krijuar një ROI në strategjinë tuaj të PR -

3 këshilla për të krijuar një ROI në strategjinë tuaj të PR

3 hapa për një roi të suksseshëm në strategjinë e pr

Nëse dëshironi të tërhiqni klientë që paguajnë mirë, publiciteti me anë të PR mund të jetë dhuratë që vazhdon t’i jepet  një biznesi. Ka shumë për të thënë për fuqinë e një vlerësimi nga një palë e tretë, nëpërmjet publicitetit “falas”.

Në të vërtetë, ideja e publicitetit falas është e gabuar. Publiciteti nuk është falas; duhet të merret duke qenë diçka e re dhe e rëndësishme  për median.

Me buxhetet e PR që ulen me 14%, klientët janë të vendosur për të parë një kthim të investimeve të tyre në marrëdhëniet me publikun. Si mund të ofrojë PR ndonjë kthim përveç ekspozimit?

“Ne fokusohemi në tre principe të rëndësishme për të ndihmuar në krijimin e fitimeve të dukshme nga ekspozimi pozitiv,” thotë Sarceno, themeluesi i Founders PR. Tre principet janë:

1.Gjeni të ardhura të fshehura të menjëhershme

Sapo mbulimi mediatik është i disponueshëm, ndajeni në të gjitha platformat e mediave sociale. Së bashku me këtë, ndajeni suksesin e mediave me grupet e ndryshme të klientëve të mundshëm, si klientët e mëparshëm, klientët në punë dhe klientët aktualë.“Asnjëherë nuk e dini se kush e ka shtyrë punën me ju për shkak të kohës, kostos ose besueshmërisë, dhe sado sipërfaqësore të duket, njerëzit ndikohen shumë nga burime të palëve të treta që ju paraqesin ju  si një burim ekspert,” tha Sarceno.

Lexo edhe: 11 Rregulla që duhet të keni parasysh në marketingun e produktit ose shërbimit tuaj

2.Optimizoni kanalin tuaj të shitjeve

Sipas Sarceno, shumica e klientëve do të marrin çdo mundësi për të edukuar veten përse duhet të punojnë me ju. “Shtoni lidhje drejt mbulimit tuaj në marrëdhëniet me publikun në nënshkrimet e emailit, lidhjet e kalendarit, prezantimet, propozimet dhe emailat e konfirmimit,” thotë Sarceno. “Ftoni klientët e mundshëm të shqyrtojnë ato për të mësuar më shumë për kompaninë tuaj. Lejimi i publikimeve dhe podkasteve me reputacion të palëve të treta,  të bëjnë punën e rëndësishme në shitje do të shkurtonte kanalin tuaj të shitjeve, sepse sa më shumë informacion klientët e mundshëm konsumojnë, aq më të edukuar do të ndjehen për të marrë vendimin nëse të punojnë apo jo me ju.”

3.Krijoni “reklama të fshehta”

Sarceno thotë se “reklamat që nuk duken si reklama” performojnë më mirë se reklamat që duket si të tilla. “Kemi pasur një klient oficer kredie për të cilin ne publikuam një lajm në Yahoo!, krijuam një grafikë që dukej si një lajm dhe reklamuam postimin në Instagram,” tha Sarceno. “Brenda disa orëve, të panjohur po i shkruanin  mesazhe për të punuar me të pasi kishin lexuar artikullin në Yahoo!, u lidhën  me mesazhin e saj dhe morën vendimin.”

forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0