3 këshilla për të korrur sukses me opsionin "i hapur për punë" në LinkedIn - Business Magazine Albania

3 këshilla për të korrur sukses me opsionin “i hapur për punë” në LinkedIn

Sa herë që hyj në LinkedIn, shoh një postim nga dikush që kërkon punë që ka të ngjarë të mos i ndihmojë ata në kërkimin e tyre.

Për t’u punësuar, duhet të bëni më shumë sesa të aktivizoni cilësimin Open To Ëork në LinkedIn. Nëse dëshironi të dalloheni në burimin e lajmeve të LinkedIn, është e domosdoshme që të shisni veten në kërkimin tuaj të punës dhe ta përdorni LinkedIn në mënyrë më strategjike, gjë që do të mësoni në këtë artikull.

Përdorimi i veçorisë Open To Work të LinkedIn

Për t’i ndihmuar kandidatët t’i bëjnë të ditur rekrutuesit se po kërkoni një punë, LinkedIn lëshoi ​​funksionin Open To Work, i cili shton një baner jeshil me hashtag #opentowork në foton e profilit tuaj. Ai gjithashtu shfaq profilin tuaj në rezultatet e kërkimit kur rekrutuesit dhe menaxherët e punësimit kërkojnë kandidatë që përputhen me përvojën tuaj dhe atë për të cilën po punoni. Në teori, kjo duket si një veçori e dobishme për punëkërkuesit. Megjithatë, ju keni vetëm një shans për të bërë një përshtypje të parë dhe shumica e punëkërkuesve e shesin veten e tyre të shkurtër kur njoftojnë se janë në kërkim të një pune të re.

Këtu janë tre këshilla për t’ju ndihmuar të krijoni një postim më efektiv në LinkedIn për të njoftuar se po kërkoni punë dhe që do të shfrytëzojë rrjetin tuaj profesional.

  1. Kujtojuni njerëzve se çfarë bëni

Shumë njerëz fokusohen në madhësinë e rrjetit të tyre LinkedIn dhe jo në cilësinë e atyre lidhjeve. Kërkimi për të arritur 500 lidhjet është një qëllim disi i pakuptimtë. Vetëm për shkak se jeni i lidhur me njerëz në LinkedIn nuk do të thotë që njerëzit e dinë se çfarë bëni në të vërtetë.

Kjo është arsyeja pse është thelbësore që kur postoni se jeni i hapur për punë, të përfshini një ose dy fjali për atë që bëni, që i ndihmon njerëzit të kuptojnë specifikat e asaj që bëni. Kjo është veçanërisht e rëndësishme sepse jo të gjithë me të cilët jeni i lidhur në LinkedIn punojnë ose e kuptojnë vendin ose industrinë tuaj. Nëse dëshironi të rritni shanset që njerëzit në rrjetin tuaj të dallojnë role që janë të përshtatshme për ju, duhet t’u kujtoni atyre se çfarë bëni. 

Lexo edhe: Sfidat e pathëna për fuqinë punëtore në distancë

  1. Artikuloni atë që kërkoni në rolin tuaj të ardhshëm

Ju duhet të jeni specifik për atë që kërkoni. Thjesht duke thënë “Unë jam duke kërkuar për një rol të ri” nuk u jep njerëzve përgjigje për pyetjet, duke përfshirë:

Çfarë lloj pune apo tituj pune kërkoni?

Jeni të interesuar për një vend apo industri specifike?

A keni një preferencë për madhësinë ose fazën e kompanisë?

Kjo do të rrisë shanset që njerëzit t’ju sjellin mundësi më të rëndësishme ose të bëjnë prezantime më të rëndësishme. Koha është vendimtare në kërkimin tuaj të punës dhe kjo do t’ju ndihmojë të shmangni humbjen e kohës në mundësi që mund të mos jenë të përshtatshme.

  1. Vendosni pikat e panegociueshme

Nëse ka ndonjë gjë që është e panegociueshme për rolin tuaj të ardhshëm, duhet ta komunikoni këtë. Për shembull, dëshironi të punoni nga distanca, të qëndroni në qytetin tuaj aktual apo jeni të hapur për t’u zhvendosur në qytete të caktuara? A ka disa përfitime të tilla si kujdesi shëndetësor ose planet e daljes në pension që janë të domosdoshme bazuar në nevojat tuaja të jetës tani? Përfshini këto detaje në postimin tuaj në LinkedIn në mënyrë që njerëzit të jenë të vetëdijshëm se për çfarë nuk mund të bëni kompromise./ Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0