3 fraza të çuditshme për të mos ua thënë kurrë punonjësve - Business Magazine Albania

3 fraza të çuditshme për të mos ua thënë kurrë punonjësve

NGA SARAH LYNCH

Dy të tretat e punëtorëve thonë se kanë përjetuar terapinë e të folurit në punë, sipas sondazhit më të fundit të Harris Poll. Harris e përkufizon këtë një mënyrë të veçantë komunikimi si “një tingull empatik, shpesh i paqartë, gjuhë ose ton që përdoret për të treguar mirëkuptimin, por shpesh humbet thelbin ose mesazhin e duhur”.

Shembuj të shmangshëm, megjithëse të zakonshëm, të të folurit në terapi përfshijnë: “Ne e kuptojmë këndvështrimin tuaj”, “Kjo është një mundësi rritjeje” dhe “Ne e kuptojmë se kjo mund të jetë sfiduese”.

Më shumë se gjysma (57 përqind) e punonjësve që iu përgjigjën anketës thonë se të folurit me terapi i bën ata të ndiejnë më shumë pakënaqësi ndaj ekipit të tyre drejtues. Kryesisht, ata thonë se kthesat e frazave duken si të pasinqerta.

Është e rëndësishme që drejtuesit ta kenë këtë të drejtë, pasi 79 për qind e punonjësëve thonë se komunikimi në vendin e punës ndikon fuqishëm në mënyrën se si ata ndihen për punën e tyre.

Lexo: Netflix fillon me masat për ndalimin e ndarjes së fjalëkalimeve

Shpesh, zhgënjimet e komunikimit burojnë nga punonjësit që nuk ndihen të dëgjuar, thotë Lindsay Lapaquette, një eksperte e komunikimit në vendin e punës dhe drejtuese e Podcast-it të Komunikimit në vendin e punës. Edhe pse ajo nuk do t’i karakterizonte këto deklarata të paqarta si të shprehje për terapinë, në vetvete, ajo thotë se kundërshtimi i kësaj lloj bisede duhet t’i bëjë udhëheqësit të konsiderojnë “çfarë pjesë të lidhjes njerëzore duhet të sjellin në vendin e punës”.

Sondazhi ofron njëfarë pasqyre: 81 për qind e punonjësëve thonë se “preferojnë një komunikim të vërtetë dhe të ndershëm në vend të ‘terapisë’ në punë”. Dhe është një rrugë me dy drejtime. Është detyrë e drejtuesve dhe punonjësve të komunikojnë me autenticitet.

Ka disa mënyra të thjeshta për ta bërë këtë: Skip Weisman, një ekspert i komunikimit të lidershipit, thotë se para së gjithash, punonjësit duhet të flasin kur mendojnë se diçka nuk shkon.

Kur ata e bëjnë këtë, udhëheqësit duhet të angazhohen vërtet. Akti i thjeshtë i përsëritjes së shqetësimit të tyre tek një punonjës tregon se jeni duke dëgjuar vërtet. Edhe nëse nuk keni një zgjidhje të drejtpërdrejtë, kjo qasje mund të ndihmojë në zbutjen e problemit, Weisman thotë: “Bëjini ata të ndihen sikur janë në një bisedë, jo në një leksion.”

Lapaquette shton se udhëheqësit duhet të dëgjojnë dhe vërtetojnë ndjenjat e punonjësve të tyre, duke e mbajtur ende atë kufi rreth të drejtës së tyre për një vendim përfundimtar. Ndonjëherë, punonjësi nuk do të jetë i kënaqur me vendimin tuaj, thotë Lapaquette, por komunikimi i qartë i arsyes është çelësi: “Lidhja nuk do të thotë që ju duhet të zbuloni plotësisht gjithçka, por do të thotë të jeni real dhe të bëni atë që mundeni. ”

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0