3 fraza të çuditshme për të mos ua thënë kurrë punonjësve - Business Magazine Albania

3 fraza të çuditshme për të mos ua thënë kurrë punonjësve

NGA SARAH LYNCH

Dy të tretat e punëtorëve thonë se kanë përjetuar terapinë e të folurit në punë, sipas sondazhit më të fundit të Harris Poll. Harris e përkufizon këtë një mënyrë të veçantë komunikimi si “një tingull empatik, shpesh i paqartë, gjuhë ose ton që përdoret për të treguar mirëkuptimin, por shpesh humbet thelbin ose mesazhin e duhur”.

Shembuj të shmangshëm, megjithëse të zakonshëm, të të folurit në terapi përfshijnë: “Ne e kuptojmë këndvështrimin tuaj”, “Kjo është një mundësi rritjeje” dhe “Ne e kuptojmë se kjo mund të jetë sfiduese”.

Më shumë se gjysma (57 përqind) e punonjësve që iu përgjigjën anketës thonë se të folurit me terapi i bën ata të ndiejnë më shumë pakënaqësi ndaj ekipit të tyre drejtues. Kryesisht, ata thonë se kthesat e frazave duken si të pasinqerta.

Është e rëndësishme që drejtuesit ta kenë këtë të drejtë, pasi 79 për qind e punonjësëve thonë se komunikimi në vendin e punës ndikon fuqishëm në mënyrën se si ata ndihen për punën e tyre.

Lexo: Netflix fillon me masat për ndalimin e ndarjes së fjalëkalimeve

Shpesh, zhgënjimet e komunikimit burojnë nga punonjësit që nuk ndihen të dëgjuar, thotë Lindsay Lapaquette, një eksperte e komunikimit në vendin e punës dhe drejtuese e Podcast-it të Komunikimit në vendin e punës. Edhe pse ajo nuk do t’i karakterizonte këto deklarata të paqarta si të shprehje për terapinë, në vetvete, ajo thotë se kundërshtimi i kësaj lloj bisede duhet t’i bëjë udhëheqësit të konsiderojnë “çfarë pjesë të lidhjes njerëzore duhet të sjellin në vendin e punës”.

Sondazhi ofron njëfarë pasqyre: 81 për qind e punonjësëve thonë se “preferojnë një komunikim të vërtetë dhe të ndershëm në vend të ‘terapisë’ në punë”. Dhe është një rrugë me dy drejtime. Është detyrë e drejtuesve dhe punonjësve të komunikojnë me autenticitet.

Ka disa mënyra të thjeshta për ta bërë këtë: Skip Weisman, një ekspert i komunikimit të lidershipit, thotë se para së gjithash, punonjësit duhet të flasin kur mendojnë se diçka nuk shkon.

Kur ata e bëjnë këtë, udhëheqësit duhet të angazhohen vërtet. Akti i thjeshtë i përsëritjes së shqetësimit të tyre tek një punonjës tregon se jeni duke dëgjuar vërtet. Edhe nëse nuk keni një zgjidhje të drejtpërdrejtë, kjo qasje mund të ndihmojë në zbutjen e problemit, Weisman thotë: “Bëjini ata të ndihen sikur janë në një bisedë, jo në një leksion.”

Lapaquette shton se udhëheqësit duhet të dëgjojnë dhe vërtetojnë ndjenjat e punonjësve të tyre, duke e mbajtur ende atë kufi rreth të drejtës së tyre për një vendim përfundimtar. Ndonjëherë, punonjësi nuk do të jetë i kënaqur me vendimin tuaj, thotë Lapaquette, por komunikimi i qartë i arsyes është çelësi: “Lidhja nuk do të thotë që ju duhet të zbuloni plotësisht gjithçka, por do të thotë të jeni real dhe të bëni atë që mundeni. ”

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0