3 faktorë jo financiarë që mund të ndikojnë në vlerën e biznesit tuaj - Business Magazine Albania

3 faktorë jo financiarë që mund të ndikojnë në vlerën e biznesit tuaj

biznes

Përcaktimi i vlerës së një biznesi nuk ka të bëjë vetëm me mbledhjen e të ardhurave dhe zbritjen e shpenzimeve. Ndërsa një pjesë e rëndësishme, këta numra të vështirë janë vetëm gjysma e ekuacionit për llogaritjen e vlerës së një kompanie.

Për të gjetur vlerën e vërtetë, duhet të shikohen gjithashtu faktorë si niveli i përfshirjes së pronarit, qëllimet e kompanisë dhe mundësitë e rritjes. Kur përdoret ekuacioni i plotë, merret një pamje gjithëpërfshirëse e një biznesi dhe mund të kuptohet më mirë historia e së kaluarës, të tashmes dhe të së ardhmes së tij. Llogaritjet mund të ndryshojnë në varësi të kompanisë, por në një kompani të shëndetshme, ka një ndarje 50/50 midis anëve sasiore (financiare) dhe cilësore (jofinanciare) të performancës. Nëse biznesi nuk është fitimprurës, është i rëndësishëm përqëndrimi në anën sasiore dhe të rregullohen së pari numrat. Shumë pronarë nuk duan ta dëgjojnë këtë, por nëse nuk po arrijnë numrat e tyre, kjo mund të nënkuptojë se biznesi nuk po funksionon. Ata duhet të rregullojnë çështjet sasiore përpara se të kalojnë në anën cilësore.

Për kompanitë e shëndetshme që duan të maksimizojnë vlerën e tyre, treguesit cilësorë mund të grumbullohen në tre kategori kryesore.

1. Qëllimet e pronarit

Kërkime të rëndësishme tregojnë se nëse një pronar ka përcaktuar qëllime dhe plane për të ardhmen që janë në përputhje me pritjet e tregut për vlerën e kompanisë së tyre, ata do të kenë një dalje shumë më të fortë. Cili është qëllimi i përcaktuar i pronarit për daljen nga biznesi, të marrë sa më shumë para, të kujdeset për punonjësit e tij dhe të sigurojë një trashëgimi? Më pas duhet të arrini te “pse” pas qëllimeve dhe të krijoni një plan veprimi. Pothuajse nuk ka rëndësi se cilat janë përgjigjet e pyetjeve, të kesh qëllime të arritshme dhe një strategji për arritjen e tyre mund të rrisë vlerën e kompanisë, sepse e mban pronarin të fokusuar në përmirësimin e fushave të tjera të biznesit.

2. Roli i pronarit

Shkalla e përfshirjes së pronarit është një tregues kritik. Sa më i përfshirë të jetë pronari në operacionet e përditshme, sa më qendror të jetë ai për biznesin, aq më pak do t’i vlejë biznesi në rrugë. Vlerësimi i operacioneve ka të bëjë më shumë me sistemin dhe strukturën e ekipit. Shikoni grafikun organizativ dhe kush është në të, a janë ata punonjës të mirë apo punonjës të këqij? Shqyrtoni proceset dhe procedurat e kompanisë dhe mënyrën se si anëtarët e rinj të ekipit trajnohen dhe futen në bord. Pronari vendos vizionin, por është ekipi që rrit vlerën e kompanisë duke realizuar vizionin.

3. Mundësi rritjeje

Askush nuk dëshiron të blejë një biznes dhe ta mbajë atë ashtu siç është. Ata duan të shohin potencial për rritje në të ardhmen, veçanërisht potencialin për kthimin e investimit të tyre si blerës. Pavarësisht nëse është një rritje e thjeshtë çmimi ose vendndodhje të reja, kushdo që blen biznesin do të pyesë për mundësitë e rritjes. Treguesit si diversifikimi i produktit ose shërbimit si në kompani ashtu edhe në industrinë në të cilën është, japin një kuptim të mirë nëse kompania po ecën përpara ose po qëndron ende (dhe rrezikon të shkojë prapa). Sa më shumë potencial që mund të shfaqni, aq më shumë do të jetë përmbysja për pronarin e ardhshëm, duke shtuar vlerën më të madhe.

Cikli i suksesit

Kur ana cilësore e ekuacionit funksionon, të gjitha lidhen së bashku. Pronari i njeh qëllimet, të cilat janë në përputhje me atë se ku po shkon kompania, dhe është duke udhëhequr organizatën, por duke punuar vetë jashtë operacioneve të përditshme, biznesi rritet dhe krijon më shumë mundësi rritjeje për pronarin e ardhshëm. I shoqëruar me numra fitimprurës, është një cikël që ndërton një biznes me cilësi të lartë. Për pronarët më të mirë, duhen një minimum prej tre deri në pesë vjet që të funksionojë ai cikël për ju dhe të keni tregues të besueshëm të vlerës tuaj. Është edhe më mirë ta bësh atë pjesë të një strategjie 10-vjeçare.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0