3 CEO të Fortune 500 ndajnë këshillat, mësimet dhe aftësitë që kanë formuar suksesin e tyre - Business Magazine Albania

3 CEO të Fortune 500 ndajnë këshillat, mësimet dhe aftësitë që kanë formuar suksesin e tyre

suksesin

Numri i CEO-ve femra në Fortune 500 u rrit në një rekord të lartë këtë vit – 44 – që ende do të thotë se gratë drejtojnë më pak se 10% të korporatave më të mëdha në SHBA.

Pavarësisht se përbëjnë gati gjysmën e fuqisë punëtore në SHBA, gratë ende nuk kanë arritur barazi të vërtetë me kolegët e tyre meshkuj: Vetëm 21% e drejtuesve në kompanitë amerikane janë gra, sipas një raporti shtator 2021 nga LeanIn.org dhe McKinsey & Co.

Hulumtimet kanë vënë në dukje diskriminimin e punësimit, paragjykimin e pavetëdijshëm dhe më pak mundësi promovimi për gratë si disa nga faktorët që nxisin hendekun.

Lexoni: Si të negocioni pagën me inteligjencë

Megjithatë, gratë që kanë sukses në Fortune 500, kanë bërë hapa të lavdërueshëm në përfaqësim: Mary Barra, CEO e General Motors, është liderja e parë femër e një prodhuesi të madh ndërkombëtar të automjeteve, dhe Beth Ford, e cila filloi të udhëheqë Land O’Lakes në 2018, është gruaja e parë lesbike që u bë një CEO e Fortune 500.

Rosalind (Roz) Brewer, CEO e Walgreens

Për rëndësinë e durimit:

Kur fillova karrierën time për herë të parë, doja gjithçka të nesërmen. Unë jam një vetë-filluese, do të filloja një punë në ditën e parë dhe do të mendoja, ‘Unë di ta bëj këtë më mirë’ dhe do të isha gati për të marrë përgjegjësinë. Por secila kompani ka mënyrën e vet për t’i bërë gjërat. Nuk i kuptoja gjithmonë proceset dhe durimi thjesht nuk ishte një aftësi e imja. Por me kalimin e kohës mësova se sa më e durueshme bëhesha, aq më shumë mësoja dhe oreksi për të mësuar është kaq i rëndësishëm për suksesin tuaj. Kështu e ngadalësova veten, e rrethova veten me mentorë dhe i kushtova shumë vëmendje zhvillimit tim profesional. Mendoj se durimi funksionoi shumë mirë për mua.

Në pjesën më befasuese të të qenit CEO:

Nuk e kuptoja se sa do të thoshte puna ime si CEO për punonjësit. Aktivizmi social po vjen brenda korporatave private dhe njerëzit duan të dëgjojnë nga CEO për çështje të caktuara. CEO duhet të jetë një lider me spektër shumë të gjerë. Unë erdha me këtë plan për një vizion më të madh, strategjinë tonë, planin tonë për të rritur talentin brenda kompanisë. Por shpenzoj një pjesë të mirë të kohës sime duke u siguruar që punonjësit tanë të përfitojnë nga angazhimi social dhe të mendojnë për çështje që unë mund të ndikoj nga pikëpamja legjislative. Kaloj shumë më tepër kohë në DC sesa mendoja se do të duhej. Dalëngadalë po e kuptoj se duhet të marr pozicionin tim si CEO dhe ta bëj atë vërtet kuptimplotë, jo vetëm për këtë kompani, por edhe jashtë saj.

Kathy Warden, CEO e Northrop Grumman

Mbi këshillat më të mira të karrierës që ajo ka marrë ndonjëherë:

Këshilla më e mirë për karrierën që kam marrë ndonjëherë është të sfidoni vërtet veten dhe ta ekspozoni veten ndaj sa më shumë mundësive të reja që të jetë e mundur, në mënyrë që të mund të vazhdoni të mësoni dhe të rriteni.

Edhe nëse jeni në të njëjtin rol për një kohë të gjatë, çdo ditë mund të sjellë një sërë mundësish dhe sfidash të reja. Ju dëshironi të jeni në gjendje t’u përgjigjeni atyre me besim dhe elasticitet, dhe këto aftësi fillojnë me një themel që në fillim të karrierës suaj, me marrjen e disa rreziqeve dhe duke e shtyrë veten jashtë zonës suaj të rehatisë.

Në lidhje me keqardhjen e saj më të madhe në karrierë dhe si e formësoi atë:

Mundohem të mos kem pendim, por sigurisht që kam pasur pengesa. Dhe një nga ato pengesa ishte kur kalova dy vjet duke ndjekur një fushatë të madhe biznesi që përfundimisht ishte e pasuksesshme, dhe me të vërtetë dola nga ajo përvojë duke menduar se karriera ime kishte mbaruar. Por brenda pak ditësh, u bë e qartë se punëdhënësi im nuk e shikonte aspak kështu. Ata ishin mirënjohës që kisha marrë përsipër një sfidë të madhe dhe ne i dhamë asaj çdo gjë që mundëm si kompani.

Kuptova se pengesat janë me të vërtetë përvoja të të mësuarit, ju mund të rikuperoni nga gabimi juaj dhe nëse punoni për një organizatë të mirë, kompania do ta shikojë atë gjithashtu në këtë mënyrë. Mënyra se si reagoni ndaj pengesave është shpesh më e rëndësishme se vetë pengesa. Ju duhet ta zotëroni atë, pastaj duhet të reflektoni se çfarë mund të mësoni prej saj dhe si mund ta zbatoni atë njohuri në vijim.

Lexoni: Si ta përdorni zemërimin në avantazhin tuaj në punë

Beth Ford, CEO e Land O’Lakes

Për mënyrën se si ajo përballet me stresin e punës:

Unë prirem të jem një person mjaft pragmatik, i ‘programuar’. Duke i kushtuar vëmendje shëndetit tim fizik më jep qartësi mendore. Kështu që unë zgjohem herët, lexoj çdo email që mendoj se duhet të lexoj, dhe më pas shoh fëmijët e mi, lëviz në palestër dhe bëj stërvitje. Kjo rutinë ka krijuar shumë ekuilibër për mua.

Unë kam gjithashtu fatin e mirë të kem një familje të mrekullueshme, një bashkëshort mbështetës dhe një ekip të mrekullueshëm. Pra, çdo stres që ndjej është i balancuar me mirënjohjen që kam për ato gjëra. Gjithmonë përpiqem t’i qasem ditës sime duke menduar për gjërat për të cilat jam mirënjohëse, dhe investimi në shëndetin tim fizik e kalimi i kohës me familjen ndihmon në reduktimin e stresit.

Në dy tiparet që ju nevojiten për të pasur sukses në biznes:

Atributi i parë është përulësia. Njerëzit që janë të suksesshëm e kuptojnë se nuk dinë gjithçka dhe kanë përulësinë dhe guximin për t’i kërkuar dikujt tjetër ndihmë ose kontribut.

E dyta është autenticiteti, njëfarë shkalle kujdesi për njerëzit e tjerë dhe suksesin e tyre. Shumica e liderëve ose CEO-ve të mrekullueshëm që takoj nuk flasin për veten e tyre ose sa të shkëlqyer dhe të zgjuar janë. Nuk është e gjitha “unë, unë, unë.” Ata flasin për ekipin e tyre, se si mund të kenë një ndikim më të madh përmes punës së tyre, si mund të mësojnë nga gabimet e së kaluarës. Mendoj se niveli i autenticitetit dhe guximit të vërtetë është i nevojshëm për të qenë një udhëheqës i fortë.

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0