Këtë muaj Elon Musk dhe Mark Zuckerberg po drejtoheshin drejt një ndeshjeje në kafaz pasi pronari i Twitter-it sfidoi themeluesin dhe CEO-n e Facebook-ut për një betejë, dhe ky i fundit pranoi sfidën. Kjo erdhi si përgjigje ndaj një tweeti që pyeste Musk për konkurrentin e planifikuar të Zuckerberg-ut në Twitter, i quajtur Threads.
Sigurisht, java e fundit ka qenë veçanërisht e vështirë për Twitter-in, me Musk duke thënë se kompania po zbaton kufizime në numrin total të shikimeve që përdoruesit mund të shohin në një ditë. Në fakt, nëse Threads i jep fund Twitter-it, do të jetë më shumë për mënyrën se si kemi arritur këtu, dhe më pak për Zuckerberg që përfiton nga gjendja kaotike e Twitter-it.
Konkretisht, ka tre arsye se Threads mund të jetë fundi i Twitter-it:
1.Pritshmëritë janë gjithçka
Një nga problemet më të mëdha për Twitter-in është se njerëzit nuk dinë se çfarë të presin. Në çdo moment të caktuar, duket sikur kompania po bën ndryshime plotësisht në bazë të atyre që Musk po mendon. Jo vetëm kaq, por shpjegimet për ndryshimet e ndryshme nuk gjithmonë janë të kuptueshme.
Një nga arsyet kryesore që njerëzit kanë ndaluar përdorimin e Twitter-it dhe kanë ikur te alternativat është se ata nuk miratojnë vendimet që Musk ka marrë dhe kaosin që ka ndodhur. Njerëzit dëshirojnë siguri dhe asgjë në lidhje me Twitter-in nuk është e sigurt për momentin.
Lexo edhe: Meta lançon aplikacionin Threads, mbi 10 milionë regjistrime që në orët e para
2.Avantazhi i shkallës së gjerë
Për njerëzit që dëshironin diçka si Twitter-i, por nuk mund ta ndiqnin përdorimin e versionit të zotëruar nga Musk, problemi më i madh me pothuajse çdo alternativë është se mungon efekti i rrjetit. Thjesht nuk ka aq shumë njerëz që përdorin Mastodon, Bluesky ose Post.news.
Nëse gjëja që ju pëlqeu në Twitter ishte që të gjithë njerëzit që dëshironin të dëgjonin ishin aty, kjo nuk është domosdoshmërisht rasti për të gjitha opsionet e tjera. Disa njerëz filluan të përdorin Mastodon. Disa njerëz përdorin Post.news. Njerëz të tjerë ende përdorin Twitter-in, i cili ende ka shumë më shumë përdorues se çdo alternativë tjetër.
3.Favorizimi i reklamuesve
Për fund, problemi më i madh i Twitter-it është se ka një sasi të madhe borxhi në krahasim me të ardhurat që gjeneron. Për të fituar para, Twitter-i ka nevojë për reklamues.
Ka ndërmarrë hapa për ta bërë më të favorshëm për reklamuesit pasi shumica prej tyre ikën pas akvizicionit të Musk. Punësimi i CEO-së së re, Linda Yaccarino, ishte një hap i rëndësishëm, por nuk është ndoshta mjaftueshëm. Shumë marka ende nuk janë të sigurta nëse Twitter-i është i sigurt apo jo.
Në anën tjetër, nuk ka kompani tjetër në tokë më të mirë në ndërtimin e marrëdhënieve me markat dhe reklamuesit sesa Instagram dhe Meta. Nuk duket se do të duhet shumë përpjekje për të bindur reklamuesit të shqiptojnë buxhetin që kishin planifikuar të shpenzojnë në Twitter, në Threads.
Duket gjithashtu sikur nuk do të duhet shumë për të dhënë goditjen përfundimtare Twitter-it. Ai nuk mund të sigurojë mjaftueshëm duke kërkuar nga përdoruesit $8 në muaj për një shenjë verifikimi blu, dhe nuk mund të lejojë humbje të mëtejshme të të ardhurave nga reklamat.
Përfundimisht, kjo nuk duket asnjëherë një ndeshje e drejtë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.