3 arsye pse Threads mund të jetë fundi i Twitter-it -

3 arsye pse Threads mund të jetë fundi i Twitter-it

arsyet pse threads mund te jete fundi i twitterit

Këtë muaj Elon Musk dhe Mark Zuckerberg po drejtoheshin drejt një ndeshjeje në kafaz pasi pronari i Twitter-it  sfidoi themeluesin dhe CEO-n e Facebook-ut për një betejë, dhe ky i fundit pranoi sfidën. Kjo erdhi si përgjigje ndaj një tweeti që pyeste Musk për konkurrentin e planifikuar të Zuckerberg-ut në Twitter, i quajtur Threads.

Sigurisht, java e fundit ka qenë veçanërisht e vështirë për Twitter-in, me Musk duke thënë se kompania po zbaton kufizime në numrin total të shikimeve që përdoruesit mund të shohin në një ditë. Në fakt, nëse Threads i jep fund Twitter-it, do të jetë më shumë për mënyrën se si kemi arritur këtu, dhe më pak për Zuckerberg që përfiton nga gjendja kaotike e Twitter-it.

Konkretisht, ka tre arsye se Threads mund të jetë fundi i Twitter-it:

1.Pritshmëritë janë gjithçka

Një nga problemet më të mëdha për Twitter-in është se njerëzit nuk dinë se çfarë të presin. Në çdo moment të caktuar, duket sikur kompania po bën ndryshime plotësisht në bazë të atyre që Musk po mendon. Jo vetëm kaq, por shpjegimet për ndryshimet e ndryshme nuk gjithmonë janë të kuptueshme.

Një nga arsyet kryesore që njerëzit  kanë ndaluar përdorimin e  Twitter-it dhe  kanë ikur te alternativat është se ata nuk miratojnë vendimet që Musk ka marrë dhe kaosin që ka ndodhur. Njerëzit dëshirojnë siguri dhe asgjë në lidhje me Twitter-in nuk është e sigurt për momentin.

Lexo edhe: Meta lançon aplikacionin Threads, mbi 10 milionë regjistrime që në orët e para

2.Avantazhi i shkallës së gjerë

Për njerëzit që dëshironin diçka si Twitter-i, por nuk mund ta ndiqnin përdorimin e versionit të zotëruar nga Musk, problemi më i madh me pothuajse çdo alternativë është se mungon efekti i rrjetit. Thjesht nuk ka aq shumë njerëz që përdorin Mastodon, Bluesky ose Post.news.

Nëse gjëja që ju pëlqeu në Twitter ishte që të gjithë njerëzit që dëshironin të dëgjonin ishin aty, kjo nuk është domosdoshmërisht rasti për të gjitha opsionet e tjera. Disa njerëz filluan të përdorin Mastodon. Disa njerëz përdorin Post.news. Njerëz të tjerë ende përdorin Twitter-in, i cili ende ka shumë më shumë përdorues se çdo alternativë tjetër.

3.Favorizimi i reklamuesve 

Për fund, problemi më i madh i Twitter-it është se ka një sasi të madhe borxhi në krahasim me të ardhurat që gjeneron. Për të fituar para, Twitter-i ka nevojë për reklamues.

Ka ndërmarrë hapa për ta bërë më të favorshëm për reklamuesit pasi shumica prej tyre ikën pas akvizicionit të Musk. Punësimi i CEO-së së re, Linda Yaccarino, ishte një hap i rëndësishëm, por nuk është ndoshta mjaftueshëm. Shumë marka ende nuk janë të sigurta nëse Twitter-i është i sigurt apo jo.

Në anën tjetër, nuk ka kompani tjetër në tokë më të mirë në ndërtimin e marrëdhënieve me markat dhe reklamuesit sesa Instagram dhe Meta. Nuk duket se do të duhet shumë përpjekje për të bindur reklamuesit të shqiptojnë buxhetin që kishin planifikuar të shpenzojnë në Twitter, në Threads.

Duket gjithashtu sikur nuk do të duhet shumë për të dhënë goditjen përfundimtare Twitter-it. Ai nuk mund të sigurojë mjaftueshëm duke kërkuar nga përdoruesit $8 në muaj për një shenjë verifikimi blu, dhe nuk mund të lejojë humbje të mëtejshme të të ardhurave nga reklamat.

Përfundimisht, kjo nuk duket asnjëherë një ndeshje e drejtë.

inc

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0