2023 ishte një vit jo pak surprizues për Mark Zuckerberg - Business Magazine Albania

2023 ishte një vit jo pak surprizues për Mark Zuckerberg

2023 ishte një vit jo pak surprizues për Mark Zuckerberg

Ka qenë një vit efikas dhe shumë i mirë për Meta-n. Pas një viti shkatërrues si 2022, ku vlera e tregut të kompanisë me bazë në Kaliforni ra me rreth 600 miliardë dollarë dhe aksionet e saj ranë me 65%, Meta ka bërë një rikthim të madh. Aksionet e saj janë rritur më shumë se 170% këtë vit dhe Wall Street po ndjehet pozitiv se më e mira nuk ka ardhur ende.

Edhe CEO Mark Zuckerberg, i cili u kritikua në 2021 dhe 2022 për largimin e kompanisë nga biznesi i saj kryesor i Facebook, Instagram dhe WhatsApp – dhe me shpejtësi të plotë në të ashtuquajturin metaverse – po përfiton nga përmbysja e fatit. Ndërsa aksionet lulëzuan, Zuck, organizatat bamirëse dhe subjektet politike shitën aksionet e Meta-s këtë nëntor për herë të parë në dy vjet për një  vlerë rreth 185 milionë dollarë, sipas dosjeve rregullatore.

Pra, çfarë ndryshoi?

Vit efiçent: Kompania ka pushuar nga puna më shumë se 20,000 punonjës gjatë katër raundeve të pushimeve nga puna duke filluar në fund të vitit të kaluar.

Meta ka thënë se pushimet nga puna kishin të bëjnë me efikasitetin, pasi kompania përpiqet të rikuperohet nga rënia e përsëritur e të ardhurave, konkurrenca e rritur, shqetësimet për rritjen e përdoruesve dhe humbjet e mëdha në departamentin e saj të Reality Labs. Zuckerberg gjithashtu mori përgjegjësinë për punësimin e tepërt më herët gjatë pandemisë, kur kishte kërkesë të fortë për produktet e kompanisë dhe reklamat në internet, të cilat ranë disi pasi bota u rihap.

Kompania ka punuar gjithashtu për të stabilizuar fluksin e saj të parave këtë vit, duke hequr si përparësi  një numër të konsiderueshëm të projekteve të saj të AI. Ky fluks ra në nivelin më të ulët të fundit prej 173 milionë dollarë vjeshtën e kaluar. Por, që nga tremujori i fundit, është kthyer në 13.64 miliardë dollarë, një ndryshim mjaft mbresëlënës.

Është gjithashtu një lajm i mirë për aksionerët. Meta shpenzoi rreth 3.7 miliardë dollarë për riblerje aksionesh vetëm në tremujorin e tretë.

Një ekonomi miqësore: Në të njëjtën kohë që Meta po “shtrëngonte rripin”, ajo u forcua edhe nga një rikthim në tregun e reklamave, pasi kompanitë kuptuan se parashikimet e tyre të tmerrshme për ekonominë amerikane nuk kishin gjasa të realizoheshin.

Lexo edhe:Juria vendos që Google ka monopol të paligjshëm në dyqanet e aplikacioneve

Të ardhurat nga reklamat u rikthyen në një mënyrë të madhe për kompaninë pas rënieve të ndjeshme në 2022. Kompania ka arritur gjithashtu të shtojë përdorues, të fitojë para nga veçoritë e reja në Instagram dhe të lançojë me sukses Threads, që synoi të konkurronte drejtpërdrejt me “X” të Elon Musk.

Zuckerberg njoftoi gjatë fitimeve të tremujorit të tretë këtë vjeshtë se do të shpenzojë më shumë vitin e ardhshëm sesa kishin parashikuar më parë analistët e Wall Street, duke punësuar më shumë dhe duke u fokusuar në zgjerimin në AI. Kompania paralajmëroi gjithashtu se konflikti i vazhdueshëm në Izrael dhe Gaza mund të godasë shitjet në tremujorin e katërt.

“Inovacioni i drejtuar nga AI në Meta do të çojë në përvoja të reja të përdoruesve dhe modele të përsëritura të të ardhurave,” shkroi Jason Post, një analist i BofA, në një artikull të fundit. “Ne mendojmë se asetet e AI të Metës janë nënvlerësuar në çmimin e aksioneve.”

Ndërsa komentet e Zuckerberg për më shumë punësime në 2024 mund të kenë bërë disa nervozë për rritjen e shpenzimeve, mesazhi është i qartë, shkruante analisti i KeyBanc Justin Patterson në një artikull: “Meta ende planifikon të rritet, por me një ritëm shumë më të menaxhueshëm.”

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0