Dëmet e pallogaritshme të një lajmi të rremë. Kolegji Universitar “Bedër” tryezë për “fake news”

Dëmet e pallogaritshme të një lajmi të rremë. Kolegji Universitar “Bedër” tryezë për “fake news”


Pak muaj më parë, një prej kompanive më të mëdha të bimëve mjekësore në vend rrezikoi falimentin, pasi mediat publikuan fabrikën e saj, gjatë dhënies së lajmit për sekuestrimin e mbi 6 tonëve drogë, në një magazinë afër fabrikës. Flitej për kompaninë e tregtimit të bananëve tashmë në hetim, por ndërkohë, sipërmarrësve të bimëve mjekësore iu desh të udhëtonin përtej kontinentit për të shpëtuar kontratat me klientët e tyre.

Lajmi i rremë, në mënyrë të pa qëllimshme në këtë rast, (në mungesë verifikimi informacioni), e me keq akoma për më shumë klikime, apo politikisht të orientuar, sjell dëme të mëdha në individin e shoqërinë.

Lexoni më shumë: Keq informimi: kompania e bimëve mjekësore “Albkalustyan” në prag katastrofe

Në një tryezë të rrumbullakët zhvilluar në Kolegjin Universitar “Beder”, u sollën shumë histori reale shqiptare dhe u vunë në pikëpyetje shumë parime mbi të cilat po zhvillohet informacioni sot.

Tema e hapur, “Fake News, problem i medias apo i demokracisë?” mblodhi përfaqësues të medias dhe fushës së marketingut, të cilët ngritën shqetësimet për përmasat e dëmshme.

Ambasadori i OSBE-së në Shqipëri, Bernd Borchardt, theksoi se, përmes teknologjisë problemi është bërë i ndjeshëm, pasi sot teknologjia është pjesë e jetës së përditshme dhe jemi një botë të ndikuar nga interesat ekonomike të klikimeve.

Në rast se nuk bëhet dot një verifikim, në kushtet e informacionit të gabuar, përgënjeshtrimi do të ishte një zgjidhe sipas eksertëve. Eva Kushova, ish këshilltare në ministri të rëndësishme, sot sipërmarrëse në fushën e marketingut e komunikimit, tregon se në veçanti në shqipëri, indvidi është i pambrojtur dhe nuk arrin të sugurojë të drejtëvën para lajmeve të rreme.

Përtej zhvillimeve, përgjegjësia për lajme cilësore bie sërish mbi median dhe formimin e duhur të gazetarëve.

Ferdinand Gjana, Rektori i “Bedër”, vuri në dukje se, “Gazetari i luftës është i dëshiruar, por duhet të sigurohet prodhimi i gazetarit të paqes, gazetarit që zbut konfliktet dhe që kujdeset për çëshjet sociale”.

Së fundi, në Shqipëri është ngritur një media kushtuar verifikimit të lajmeve me emrin “Faktoje”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0