1963 Ferrari 250 GTO shitet për një çmim "modest" prej plot $70 milionë - Business Magazine Albania

1963 Ferrari 250 GTO shitet për një çmim “modest” prej plot $70 milionë

Një Ferrari e prodhuar 55 vite më parë ka ndryshuar historinë duke u shitur për plot $70 milionë. Makina në fjalë është një Ferrari 250 GTO i vitit 1963.

Ky model, i njohur edhe si “Holy Grail” i makinave, fitoi Tour de France në vitin 1964. Ajo ka një shpejtësi maksimale prej rreth 280km/orë dhe janë prodhuar vetëm 39 të tilla (mes viteve 1962 deri në 1964).

Kjo makinë ka qenë “rezidente” në Gjermania deri më tani, por, ka marrë pjesë në evente rreth e rrotull globit.

E shitur për plot70 milionë dollarë, ajo theu rekordin e një tjetër Ferrari 250 GTO. Binjakia e saj u shit për rreth 50 milionë dollarë. Pra, rreth 20 milionë dollarë më pak.

Marcel Massini, historiani i njohur i Ferrari, e përshkroi këtë model specifik si 1 nga 4 modelet më të mira në botë. Massini, është “babai” i kompanisë kur vjen puna tek historia. Koleksionistët përdorin raportet e tij kur duan të blejnë një makinë.

Ai gjithashtu shtoi se ky model, mund të shitet edhe për 100 milionë dollarë për më pak se 5 vitet e ardhshme.

Në vitet ’90, kjo makinë është restauruar nga DK Engineering në Hertfordshire, në Britani. James Cottingham, specialist shitjes pranë kompanisë tha se, “Ky model është padyshim një nga egzemplarët më të mirë të 250 GTO përsa i përket historisë dhe origjinalitetit. Periudha e saj në kompeticione ishte shumë e mirë. Fitoi Tour de France dhe në vendin e 4 në LaMans. Rezultate të konsiderueshme këto. Skuadra e saj ishte Ecurie Francorchamps, një skuadër e spikatur kjo. Makina kurrë nuk ka pësuar ndonjë aksident dhe është tërësisht origjinale”.

Ferrari 250 GTO është një nga makinat klasike më të kërkuara, për shumë e shumë arsye.

Mendohet që blerësi të jetë biznesimeni amerikan David MacNeil, themelues i WeatherTech.

Burimi: Drive Tribe

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0