16 vjet pas publikimit të iPhone, Apple dëshiron të sjellë përsëri revolucion në botën tonë   - Business Magazine Albania

16 vjet pas publikimit të iPhone, Apple dëshiron të sjellë përsëri revolucion në botën tonë  

Syzet iPhone

Syzet Apple mund të jenë iPhone i ardhshëm.

E mbani mend kur Apple revolucionarizoi për herë të parë botën me kompjuterët e saj dhe reklamat marramendëse? Dhe pastaj përsëri kur krijoi smartfonin e parë pothuajse tërësisht të bazuar në ekranin me prekje – iPhone? Ata janë gati ta bëjnë këtë për herë të tretë.

Apple tani po investon shumë në pajisjet “Wearable”, një lloj pajisjeje teknologjike që mund ta vishni, në vend që ta mbani. Por, këtë herë nuk është një orë inteligjente ose kufje që zvogëlojnë zhurmën: Apple po krijon gjeneratën e ardhshme të syzeve inteligjente.

Nëse mendoni se ka një shans që një produkt si ky të bjerë, mendoni përsëri. Mos harroni se pikërisht përpara lançimit të iPhone-it të parë, në vitin 2007, njerëzit mendonin se ekranet me prekje nuk do të bëheshin kurrë të njohura. Në forumet online, përdoruesit thoshin “Ekran me butona me prekje? Ide e keqe. Kjo gjë nuk do të funksionojë kurrë.” Ata njerëz me siguri po hanë fjalët e tyre 16 vjet më vonë.

Syzet Apple kanë potencialin të bëhen i njëjti lloj produkti kryesor në kulturën tonë. Ndërsa konkurrentët e tjerë, si Google, kanë punuar në produkte të ngjashme për disa vite, ka një shans që produkti i Apple të jetë aq i mirë sa të revolucionarizojë jetën tonë, ashtu siç bëri iPhone.

Ndërsa iPhone dhe iPad kanë ekrane që nuk janë pothuajse aq të mëdha sa fusha jonë e shikimit, syzet Apple premton ta kapërcejë këtë problem — ekrani i tij do të zërë pjesën më të madhe të fushës sonë vizuale për përdorim optimal. Kjo do t’i lejojë përdoruesit të shijojnë ekranet e tyre, pa pasur nevojë të shikojnë poshtë – atë që ne bëjmë shumicën e kohës, kur punojmë në kompjuter ose përdorim telefonat inteligjentë. A mund ta imagjinoni desktopin e kompjuterit tuaj, duke zënë të gjithë fushën tuaj të shikimit?

Siç tha dikur Steve Jobs, “Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të keni besim te njerëzit … dhe nëse u jepni atyre mjete, ata do të bëjnë gjëra të mrekullueshme me to. Mjetet janë thjesht mjete. Ata ose funksionojnë, ose jo.” Me fjalë të tjera, nuk ka asgjë të mirë apo të keqe në lidhje me syzet Apple. Mund të imagjinojmë si rezultate të mira ashtu edhe të këqija.

Të ngremë shikimin, duke i dhënë lamtumirë “Nerd Neck”

Ngritja e shikimit tonë do të jetë një ndryshim i rëndësishëm në mënyrën se si e përdorim teknologjinë dhe si ndërveprojmë me botën. Qëndrimi ynë patjetër do të përmirësohet, kështu që lamtumirë qafa e përkulur. Por, ka ndryshime të rëndësishme shoqërore që mund të presim edhe nga teknologjia e re.

Syzet Apple do ta bëjnë më të lehtë integrimin e botëve tona virtuale me botën reale, si një realitet i zgjeruar. Kjo mund të ketë pasoja të dobishme. Për shembull, një linjë studimi tregon se përdorimi i syzeve inteligjente gjatë vozitjes është më pak shpërqendrues dhe shkakton më pak aksidente sesa përdorimi i telefonave inteligjentë.

Ne gjithashtu do të kemi realitet më të madh të ndarë me njerëzit përreth nesh. Në vend që të gjithë të shikojmë nga poshtë për të parë pajisjet tona të vogla, ne do të shikojmë lart dhe do të bëjmë kontakte më të shpeshta me sy me të tjerët. Si rezultat, lidhja sociale do të përmirësohet.

Megjithatë, teknologjitë nuk vijnë kurrë pa rreziqe.

Lexo: Kosova pjesë të lidershipit botëror të teknologjisë përmes UBT

E ardhmja distopike

Imagjinoni nëse një pajisje teknologjike si ajo na lejonte të përdorim filtra vizualë – jo ndryshe nga ata që janë të njohur në aplikacionet e mediave sociale – për të gjithë njerëzit me të cilët ndërveprojmë.

Pra, në vend që t’i shohim njerëzit ashtu siç janë në të vërtetë, ne do të shohim një version të përmirësuar estetikisht – një të zgjedhur nga personi në varësi të mënyrës se si do të preferonte të prezantohej. Edhe pse të shohësh një botë me pamje më të mirë mund të konsiderohet një gjë e mirë, imagjinoni se kjo mund të vendosë edhe standarde edhe më joreale të bukurisë. Ashtu si media sociale ka qenë fajtore për vendosjen e standardeve të paarritshme të bukurisë për vajzat e reja, imagjinoni se çfarë mund të ndodhte nëse filtrat e bukurisë do të ishin pjesë e realitetit tonë të ri të shtuar.

Ashtu si në çdo teknologji, do të jetë detyrë e krijuesve dhe përdoruesve të saj të maksimizojnë avantazhet dhe të minimizojnë anët negative. Por, a kemi ne (shoqëria dhe ekonomia) stimujt e duhur për t’u siguruar që kjo të ndodhë? Ne kemi parë se si, pa rregulloren dhe mbikëqyrjen e duhur, këto teknologji mund të dëmtojnë mirëqenien dhe lumturinë e njerëzve. Ndërsa teknologjitë bëhen edhe më të fuqishme, me aplikacione dhe mjete si Apple Glasses, është e rëndësishme që t’i kthehemi ndikimit tek përdoruesit e saj: A do jetë më mirë ta kemi këtë gjë në jetën tonë?

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0