15 shkrirjet e kompanive teknologjike që nuk ndodhën kurrë


Në vitin 2005 kur Facebook kishte vetëm një vit që ishte krijuar dhe quhej akoma TheFacebook, krijuesi dhe CEO Mark Zuckerberg kërkoi ta shiste kompaninë e tij tek MySpace për 75 milion dollarë. Besojeni ose jo, CEO i MySpace Chris DeWolf refuzoi ta blinte. Një vit më vonë, Zuckerberg provoi përsëri, por kësaj here me një ofertë 10-fish më të madhe se sa e para, pra 750 milion dollarë. Oferta u refuzua sërish. Tashmë Facebook vlen 274 miliard dollarë, ndërsa MySpace…nuk e mban mend njeri.

 

Një tjetër rast i njohur ështe edhe oferta prej 3 miliard dollarësh që Facebook bëri për të blerë Snapchat në vitin 2013. Evan Spiegel, CEO i Snapchat i dha një Jo të prerë Zuckerberg-ut në atë kohë. Kjo qëlloi një lëvizje e zgjuar duke marrë parasysh faktin që Snapchat tashmë vlen 16 miliard dollarë.
Në këto raste lind pyetja: Kur është momenti i duhur për të shitur kompaninë që ke krijuar vetë?

 

Tabela më poshtë paraqet 15 rastet më të njohura të shkrirjeve që nuk ndodhën:

15.15

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale