13 foto që tregojnë se si mediat mund të manipulojnë të vërtetën


Sipas një sondazhi të kohëve të fundit, mendimi për lajmet që përcillen nga mediat po shkon drejt një pikëpamje negative (43%) më shumë sesa një pikëpamje pozitive (33%) pasi po rritet vështirësia për t’u informuar dhe po bëhet më e komplikuar të përcaktohet se cilat lajme janë të sakta.

Lexoni: Facebook sjell një sektor të ri vetëm për lajmet

Problemi është njëanshmëria. Ndërsa idealisht mediat duhet të jenë objektive, në realitet, ne e dimë se shumica e lajmeve janë partiake. Qoftë në pronësi shtetërore apo të drejtuar nga një miliarder i dyshimtë që shmang taksat, marrja e “masave” për ta parë botën nga një perspektivë e duhur ka qenë gjithmonë një fuqi e pavlefshme.

Pra, pse besimi në media është kaq i ulët? Sipas një studimi, 8 nga 10 amerikanë besojnë se mediat janë kritike për demokracinë e tyre. Hendeku midis pritshmërive të larta të një media të sinqertë dhe objektive dhe performancës që ato japin aktualisht është i madh. Kur shembuj të manipulimit të medias ekspozohen, është jashtëzakonisht e vështirë për të besuar dhe njerëzit natyrisht kthehen tek mediat sociale për burime të tjera, madje edhe më lehtësisht të manipulueshme. Në këtë mënyrë ne e gjejmë veten: të hutuar, mosbesues dhe të përçarë.

Lexoni: Koha kur bëhej gazetari ndryshe

Media e vjetër tradicionale është e nevojshme si një forum për debatin racional dhe mendimin e ekspertëve, por ajo tashmë duhet të ndal me manipulimin!

burimi: theemergingindia

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale