12 këshilla marketingu për Krishtlindje - Business Magazine Albania

12 këshilla marketingu për Krishtlindje


Të japësh është më mirë sesa të marrësh. Ata që po shesin gjatë sezonit të festave po dërgojnë paketa kudo. Por çfarë marrin ata në kthim, përveç të ardhurave, fitimit dhe aftësisë për të qëndruar në biznes? Software i marketingut Tel Aviv publikoi një infografik të titulluar “12 Këshilla të Krishtlindjeve: për kërkimin dhe marketingun social, për ta bërë sezonin tuaj të gëzuar.” 

Shitësit mund të klikojnë në çdo paketë për të gjetur një këshillë brenda.

Sigurisht, këshilla i lejon shitësive të krijojnë më shumë të ardhura dhe fitime, por ndoshta kjo është ajo që kërkojnë ata.

Nëse shitësit e duan këtë, mund të lexojnë 12 këshillat më poshtë:

1. Shikoni të dhënat historike, sepse optimizimi që bazohet në rezultatet e mëparshme mund të ndihmojë në rritjen e rezultateve të këtij viti. Plus, rritja e ofertave për kërkim pa pagesë është një pikë kyçe që shitësit gjejnë mundësinë të konkurrojnë në treg.

2. Përdorni mjete për të parashikuar se si do të ndikojë kërkimi në rezultatet e të dhënave.

3. Përfshini fjalë kyçe sezonale dhe përdorni mundësitë “negative” për të përjashtuar kërkimin e pyetjeve të pakualifikuara.

4. “Zhvilloni reklama specifike me thirrje të qartë për veprim”, thotë Kenshoo. “Bëni testime për t’u siguruar se mesazhet tuaja më efektive po përdoren në kohën e pikut gjatë sezonit të festave në mënyrë që të shfaqni më shumë angazhim.”

5. Bëni fushata shopping-u në google dhe përdorni foto të lezetshme në reklamat e produkteve në mënyrë që të rrëmbeni vëmendjen e klientëve.

6. Sigurojuni konsumatorëve një përvojë argëtuese.

7. Inkorporoni kërkimin lokal në fushatat që bëni në mënyrë që konsumatorët tuaj të gjëjnë dyqane fizike në qoftë se nuk duan të blejnë online.

8. Targetoni blerësit dhe ofrojuni atyre sende plotësuese.

9. Shtoni opsionin e shpërndarjes në faqet tuaja të produkteve.

10. Përdorni fushata marketingu për t’u informuar se çfarë klikojnë më shumë konsumatorët për të blerë, në mënyrë që të jeni në kontakt me blerësit tuaj.

11. Bëni më shumë fushata se zakonisht gjatë pushimeve.

12. Gjeni pikën tuaj kyçe që influencon në shitje.

 

burimi: targetmarketingmag.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0