10 thënie nga John F. Kennedy për Lidershipin dhe Rritjen Personale


John F. Kennedy, i njohur për sharmin e tij dhe të folurën në publik, është presidenti i parë më i ri, i cili në moshën 43 vjeçare u zgjodh për të drejtuar Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Sot, amerikanët e kujtojnë atë me dashuri si një figurë frymëzuese dhe një ndër presidentët më të dashur në histori.

Këto janë 10 thëniet më frymëzuese për lidershipin nga John Kennedy:

Për edukimin

“Sa më shumë rriten dijet tona, aq më shumë shpaloset injoranca jonë.”

“Lidershipi dhe të nxënit janë të domosdoshëm për njëri tjetrin.”

“Qëllimi i edukimit është rritja e dijeve dhe përhapja e së vërtetës.”

Për veprimin

“Veprimi ka risqet dhe kostot e tij, por të kushton shumë më shumë të rrish në vend duarkryq.”

“Nuk duhet të negociojmë kurrë nga frika. Por asnjëherë nuk duhet të kemi frikë të negociojmë.”

“Koha e duhur për të rregulluar çatinë është atëherë kur dielli shkëlqen.”

“Ata që guxojnë të dështojnë mund të arrijnë shumë.”

Për aftësitë

“Njeriu është ende kompjuteri më gjenial nga të gjithë.”

Për mundësitë

“Ndryshimi është ligji i jetës. Dhe ata të cilët shohin vetëm të shkuarën ose të tashmen po humbasin të ardhmen.”

“Gjërat nuk ndodhin. Gjërat janë bërë që të ndodhin.”

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0