10 shprehjet e mia të preferuara për markat - Business Magazine Albania

10 shprehjet e mia të preferuara për markat


Ne dinim shumë pak për marketingun apo për markat kur themeluam “Virgin Records”, në vitin 1972. Ne thjesht e krijuam biznesin rreth vlerave tona personale dhe atyre informacioneve që dinim. Suksesi i Virgin mund t’i atribuohet disa gjërave të ndryshme por gjithsesi ishte vendimi më i mirë që mund të merrnim. Faktori kyç që na ka mbajtur në biznes dhe gjithmonë në rritje, për më shumë se 40 vjet, ka qënë forca dhe reputacioni i markës.

Mënyra se si një kompani e marketon veten është gjithçka – dhe do të vendosë nëse biznesi do të mbijetojë apo jo. Për ta riforcuar këtë, këto janë 10 shprehjet e mia të preferuara për markën:

10. “Qëndro i vërtetë në vlerat e tua. Kjo është arsyeja pse ishe i suksesshëm në vendin e parë dhe kjo është mënyra për të bërë gjëra të pabesueshme të ndodhin.” Rafe Offer

9. “Përcakto se kush je, çfarë është marka jote dhe çfarë nuk je. Gjërat e tjera janë vetëm zhurmë.” Geoffrey Zakar

8. “Marka është zëri i kompanisë ndërsa një produkt është një suvenier.” Lisa Gansky

7. “Nëse njerëzit e përdorin markën tënde si folje, kjo është e pazëvëndësueshme.” Meg Whitman

6. “Fokusohu në krijimin e biznesit më të mirë të mundshëm. Nëse jeni i shkëlqyer, njerëzit do ju vejnë re dhe oportunitetet do të shfaqen.” Mark Cuban

5. “Bëhuni konsumatori i vetes tuaj. Jetoni jetën e tyre.” Milena Glimbovski

4. “Besnikëria nuk fitohet duke qënë i pari. Fitohet duke qënë më i miri.” Stefan Persson

3. “Nuk mund të ndërtosh një reputacion duke menduar se çfarë do të bësh.” Henry Ford

2. “Duhen 20 vjet për të ndërtuar një reputacion të mirë dhe vetëm 5 minuta për ta shkatërruar. Nëse mendon për këtë gjë, atëherë do t’i bësh gjërat ndryshe.” Warren Buffett

1. “Ju duhet të qëndroni besnik trashëgimisë tuaj, kjo tregon atë çfarë marka është.” Alice Temperley

Burimi: Shkruar nga Richard Branson dhe publikuar në virgin.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0