10 ditë liri, FOMO vs. JOMO - Business Magazine Albania

10 ditë liri, FOMO vs. JOMO

FOMO

Landa Grembi, eksperte në fushën e teknologjisë, aktiviste 

FOMO – shkurtesë e termit në anglisht “Fear of Missing out”, në shqip p.sh tingëllon bukur si “Frika e humbjes”. E thënë ndryshe: varësia e të vëzhguarit, përgjuarit në platformat e Social Media të miqve apo familjarëve, nëse janë duke bërë diçka argëtuese e ti nuk mund të jesh aty.

Pyetjet që pasojnë sapo shikon postime të tilla sipas eskpertëve ngjasojnë tek përdoruesit: Sa shumë po argetohen! Kush është tjetër me ta? Çfarë po flasin? E pyetje të tjera të së njëjtës natyrë. Mos të përmend pastaj momentin kur ke harruar telefonin në shtëpi dhe vrapon të shikosh çka ka “ndodhur”!

Nëse do të rreshtohej ky fenomen si një nga efektet negative të Social Media do e vendosja diku në fund tek lista.

Më poshtë po listoj disa syresh:

  1. Menaxhimi i kohës është kthyer në klishe: një “vështrim” sekondash “çfarë po bëhet nga Instagrami apo FB” të shpërqëndron me disa minuta në veprimin tjetër që po bëje ndërkohë.
  2. Ambjenti toksik, ku postimet negative prevalojnë (nëse nuk ke bllokuar apo hequr nga lista e preferencave disa faqe/bloge etc).
  3. Informacioni kuturu, sipërfaqësor dhe i pabazë në të shumtën e rasteve. (një titull shkrimi aty, një atje, teoria: bjeri ti biem se diçka do të mbetet).
  4. Ndikimi në shëndetin mendor sipas eksperteve po kthehet në patologji (fjala është dhe duhet t’ju dëgjohet specialistëve të fushës).
  5. Simptoma të tjera të vërtetuara nga shumë studiues, të cilët merren me sjelljen e individëve në Social Media janë: Depresioni, vetmia, pagjumësia, smira/xhelozia, ndikimi në marrëdhenie e të tjera pa fund.
  6. Bullizëm: Mediat Sociale janë bërë djepi i dhunës verbale, gjuhës së urrejtjes ndaj njëri-tjetrit, etj.
  7. Largimi nga realiteti i brezave (temë e gjatë!)
  8. “Krasitja/përzgjedhja” e informacionit është kthyer në sfidë, po ashtu në “kazanin”e madh informative, ku ndahet me rrjetin çdo gjë (vlera kthyer në antivlerë, pëlqime më shumë merr banaliteti dhe sharjet!)

Listës mund t’i shtohen pafund fenomene negative, shkaktuar nga përdorimi i Social Media ashtu sikurse ka dhe përfitime pozitive në shoqëri. E parë në një tjetër këndvështrim: Mediat Sociale ndikojnë ndryshe tek çdo individ, në varësi kjo të kushteve dhe tipareve të personalitetit të gjithësecilit.

Lexo: “Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme

JOMO – “Join of missing out” në shqip tingëllon po bukur: “Gëzimi i Humbjes”

Po, gëzimi i të “humburit” çfarë ndodh në rrjet për disa orë/ditë/muaj. Kohën zgjidhe vetë.

Përjetim personal: Përpara disa ditësh “braktisa” për 10 ditë platformat sociale. Nuk i mbylla, thjesht iu largova. Përfitimet: PAFUND!

I rrimë dot larg kur të gjithë i kemi larg – JO!

Vjenë, 20 Tetor 2020

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0