Zuckerberg zbulon humbjen prej 200 miliardë dollarë të Metas, duke përqendruar vëmendjen te mënyrat se si kompania shpenzon paratë - Business Magazine Albania

Zuckerberg zbulon humbjen prej 200 miliardë dollarë të Metas, duke përqendruar vëmendjen te mënyrat se si kompania shpenzon paratë

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg nisi thirrjen e të ardhurave të Metas duke folur për inteligjencën artificiale. Pastaj kaloi në metaverse, duke reklamuar kufjet, syzet dhe sistemin operativ të kompanisë së tij. Ai shpenzoi pothuajse të gjithë fjalën e tij hyrëse duke u fokusuar në shumë mënyra se si Meta humbet para.

Aksionet e Meta ranë deri në 19% në tregtimin e zgjatur të mërkurën, duke fshirë më shumë se 200 miliardë dollarë në treg. Rënia erdhi pavarësisht se Meta raportoi fitime dhe të ardhura më të mira se sa pritej për tremujorin e parë.

“Mendoj se ia vlen ta theksojmë këtë, se ne historikisht kemi parë shumë paqëndrueshmëri në aksionet tona gjatë kësaj faze, dhe ne jemi duke investuar në shkallëzimin e një produkti të ri, por ende nuk po e fitojmë para” u shpreh Zuckerberg.

Ai gjithashtu përmendi përpjekjet e kaluara si shërbimi i videove të shkurtra Reels, Stories dhe kalimi në celular. Meta gjeneron 98% të të ardhurave të saj nga reklamat dixhitale. Por, në masën që Zuckerberg foli për reklamat, ai po shikonte nga e ardhmja dhe mënyrat që kompania mund t’i kthente investimet e saj aktuale në dollarë reklamash. Në diskutimin e përpjekjes së Metës për të ndërtuar një “Inteligjencë Artificiale Udhëheqëse”, ai u shpreh: “Ka disa mënyra për të ndërtuar një biznes masiv këtu, duke përfshirë shkallëzimin e mesazheve të biznesit, prezantimin e reklamave ose përmbajtjes me pagesë në ndërveprimet e AI”.

Zuckerberg nuk la pa përmendur edhe Meta Llama 3, modelin më të ri të gjuhës së madhe të kompanisë, dhe prezantimin e fundit të Meta AI, përgjigje e kompanisë ndaj ChatGPT të OpenAI. 

Zuckerberg më pas kaloi në mundësitë e mundshme për zgjerim brenda tregut të kufjeve të realitetit të përzier, si kufjet për punë ose palestër. Meta hapi aksesin në sistemin operativ që fuqizon kufjet e saj Quest, për të cilat Zuckerberg tha se do të ndihmojë ekosistemin e realitetit të përzier të rritet më shpejt.

Ai foli gjithashtu për syzet AR të Metës, të cilat i quajti “pajisja ideale për një asistent AI, sepse ju mund t’i lini ata të shohin atë që shihni dhe të dëgjojnë atë që dëgjoni”.

Çmimi i aksioneve të Metës pothuajse u trefishua vitin e kaluar por arriti një rekord prej 527,34 dollarë në fillim të prillit.

Pas një viti brutal në 2022 , gjatë të cilit kompania humbi rreth dy të tretat e vlerës së saj, Zuckerberg duket se ka rifituar besimin e Wall Street.

Zuckerberg ka deklaruar se Meta do të vazhdojë të operojë në mënyrë efikase, por zhvendosja e burimeve ekzistuese në investime në AI do të rrisë ndjeshëm zarfin e tyre të investimeve.

Shpenzimet kapitale për vitin 2024 parashikohen të jenë në intervalin prej 35 miliardë deri në 40 miliardë dollarë, një rritje nga një parashikim i mëparshëm prej 30 miliardë dollarësh në 37 miliardë dollarë ndërkohë që vazhdohet të përshpejtohen investimet në infrastrukturë për të mbështetur udhërrëfyesin e inteligjencës artificiale (AI).

Zuckerberg tha se ai pret të shohë një cikël investimi shumëvjeçar përpara se produktet e Meta-s të AI të rriten në shërbime fitimprurëse, por vuri në dukje se kompania ka një rekord të fortë në atë departament.

Ndërsa rënia e aksioneve u intensifikua, Zuckerberg u tha investitorëve se nëse ata janë të gatshëm të vijnë së bashku për udhëtimin, ata mund të shpërblehen.

“Historikisht, investimi për të ndërtuar këto përvoja të reja të shkallëzuara në aplikacionet tona ka qenë një investim shumë i mirë afatgjatë për ne dhe për investitorët që qëndruan me ne dhe shenjat fillestare janë mjaft pozitive edhe këtu. Por, ndërtimi i një AI udhëheqëse do të jetë gjithashtu një ndërmarrje më e madhe se përvojat e tjera që kemi shtuar në aplikacionet tona dhe kjo ka të ngjarë të zgjasë disa vite”, u shpreh ai.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0