Zgjedhjet në SHBA, sa shpenzuan kandidatët për reklama dhe fushatë - Business Magazine Albania

Zgjedhjet në SHBA, sa shpenzuan kandidatët për reklama dhe fushatë

Teksa në SHBA qytetarët votuan për presidentin e katër viteve të ardhshme në Amerikë, televizionet janë pushtuar nga reklamat. Mediat e huaja, bëjnë të ditur se në rrjetet kryesore televizive, reklamat zgjedhore që aktualisht po shfaqen në CNN dhe Fox kushtojnë rreth 230,000 dollarë. Sipas mediave të huaja kjo shumë është vetëm për 30 sekonda.

Reklamimi është gjithmonë një pjesë kryesore e fushatave zgjedhore në SHBA. dhe ky vit nuk bën përjashtim. Po sa kushtuan reklamat e kandidatëve që kanë luftur deri më tani  për t’u ngjitur në ‘front’. Mediat e huaja bëjnë me dije se kandidati demokrat Joe Biden ka shpenzuar më shumë se 638 milion dollarë (481 milion £) në reklama. Ndërkohë presidenti Donald Trump, i cili pretendon që të marrë edhe një mandat të dytë ka shpenzuar për reklama televizive  472 milion dollarë (356 milion).

 

Trump mund të ketë kushtuar 43 milion dollarë më shumë për reklamat dixhitale sesa rivali i tij, por Biden sipas mediave të huaja e ka tejkaluar Trumpin përsa u përket reklamave në Facebook duke inkurajuar njerëzit të votojnë javën e fundit të fushatës.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0