“Zgjatet” Mali Everest, Kina dhe Nepali më në fund bien dakord

Mali Everest, më i larti në botë, nga dita e sotme ka një lartësi të re zyrtare: 8848,46 m. Më në fund, dy vendet fqinje kanë gjetur akordin. Matja e re e majës më të lartë në botë, pas tërmetit të 2015-ës, shton edhe 86 centimetra më shumë në kuotën e mëparshme që njihej nga Katmandu. Kina në anën tjetër nuk merrte në konsideratë shtresën e borës dhe akullit.

Everesti është pak më i lartë. Pas vitesh me radhë debat, Kina dhe Nepali kanë rënë dakord për lartësinë zyrtare të malit, duke e çuar në 8.848,86 metrash, ose më saktë 86 centimetra më shumë në krahasim me lartësinë që njihte më parë Nepali dhe më shumë se 4 metra më shumë nga shifra zyrtare që jepte Pekini. Matja e fundit përkon me atë që bëri India në vitin 1955, kur tha se Everesti ishte 8848 m i lartë. Gjithashtu, kjo matje hedh poshtë dyshimet se tërmeti i magnitudës 7,5 që goditi Nepalin në vitin 2015, kishte ndikuar në majën e Everestit.

Diferenca lidhje me faktin se në të kaluarën Kina nuk llogariste shtresën e borës dhe të akullit, por vetëm bazën shkëmbore të malit. Nepali kishte vendosur të bënte një matje të re, sepse gjithmonë ka pasur dyshime se tërmeti i vitit 2015 mund të ketë pasur pasoja në lartësinë e malit.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale