Studiuesit në Universitetin e Jyväskylä Finlandë kanë zhvilluar një model që lejon kompjuterët të njohin dhe të kuptojnë emocionet njerëzore duke përdorur parimet e psikologjisë matematikore, duke përmirësuar ndërveprimin midis njerëzve dhe teknologjive inteligjente. Ky model mund të parashikojë emocionet njerëzore si lumturia, acarimi dhe ankthi dhe mund të përmirësojë ndërveprimet e përdoruesve duke i bërë sistemet e AI më intuitive dhe reaguese.
Studiuesit finlandezë kanë zhvilluar një teknologji që u mundëson kompjuterëve të kuptojnë emocionet njerëzore për të përmirësuar ndërveprimet e AI, duke lejuar potencialisht pajisjet teknologjike të rregullojnë sjelljen e tyre për të përmirësuar përvojat e përdoruesve.
Ky zbulim mund të përmirësojë ndërveprimin midis njerëzve dhe teknologjive inteligjente, siç janë sistemet e inteligjencës artificiale, duke i bërë ata më të përshtatur dhe reagues ndaj emocioneve të përdoruesve.
Sipas Jussi Jokinen, Profesor i Asociuar i Shkencave Njohëse, modeli mund të përdoret nga një kompjuter në të ardhmen për të parashikuar, për shembull, kur një përdorues do të bëhet i mërzitur ose i shqetësuar. Në situata të tilla, kompjuteri, për shembull, mund t’i japë përdoruesit udhëzime shtesë ose të ridrejtojë ndërveprimin. Në ndërveprimet e përditshme me kompjuterët, përdoruesit zakonisht përjetojnë emocione të tilla si gëzimi, acarimi dhe mërzia. Pavarësisht përhapjes në rritje të inteligjencës artificiale, teknologjitë aktuale shpesh nuk arrijnë t’i pranojnë këto emocione të përdoruesit. Modeli i zhvilluar në Jyväskylä aktualisht mund të parashikojë nëse përdoruesi ka ndjenja lumturie, mërzie, acarimi, dëshpërimi dhe ankthi. Njerëzit interpretojnë natyrshëm dhe reagojnë ndaj emocioneve të njëri-tjetrit, një aftësi që sistemeve teknologjike u mungon thelbësisht. Projekti kërkimor i udhëhequr nga Jokinen përdor psikologjinë matematikore për të gjetur zgjidhje për problemin e kuptimësisë midis sistemeve kompjuterike inteligjente dhe përdoruesve të tyre.
“Modeli ynë mund të integrohet në sistemet e AI, duke u dhënë atyre aftësinë për të kuptuar psikologjikisht emocionet dhe kështu të lidhen më mirë me përdoruesit e tyre”, thotë Jokinen.
Lexo edhe: Si të arrini suksesin duke u zgjuar herët? (Nëse nuk keni mundur deri tani)
Hulumtimi bazohet në teorinë emocionale – hapi tjetër është të ndikojë në emocionet e përdoruesit Jokinen shtjellon: “Merrni parasysh një gabim kompjuteri gjatë një detyre kritike. Kjo ngjarje vlerësohet nga njohja e përdoruesit si kundërproduktive. Një përdorues i papërvojë mund të reagojë me ankth dhe frikë për shkak të pasigurisë se si të zgjidhë gabimin, ndërsa një përdorues me përvojë mund të ndihet i irrituar dhe i mërzitur që duhet të humbasë kohë për zgjidhjen e problemit. Modeli ynë parashikon reagimin emocional të përdoruesit duke simuluar këtë proces vlerësimi njohës.” Faza tjetër e këtij projekti do të eksplorojë aplikimet e mundshme të këtij kuptimi emocional.
“Me modelin tonë, një kompjuter mund të parashikojë paraprakisht shqetësimin e përdoruesit dhe të përpiqet të zbusë emocionet negative,” sugjeron Jokinen. “Kjo qasje proaktive mund të përdoret në mjedise të ndryshme, nga mjediset e zyrës deri te platformat e mediave sociale, duke përmirësuar përvojën e përdoruesit duke menaxhuar me ndjeshmëri dinamikën emocionale.”
Implikimet e një teknologjie të tillë janë të thella, duke ofruar një paraqitje të shkurtër të një të ardhmeje ku kompjuterët nuk janë thjesht mjete, por partnerë empatikë në ndërveprimin me përdoruesit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.