Zara prezanton konceptin e saj të avancuar të dyqanit në Shqipëri - Business Magazine Albania

Zara prezanton konceptin e saj të avancuar të dyqanit në Shqipëri

Zara

Nesër, Zara do të rihapë dyqanin e saj më inovativ në rajonin e Adriatikut, i vendosur në qendrën tregtare Tirana East Gate, në Tiranë. Dyqani i rihapur mishëron konceptin e ri të dyqanit të gjerë të Zara-s. Ai do të shfaqë një imazh të rinovuar, zona të reja të shfaqjes së produkteve dhe teknologji inovative për të siguruar cilësinë më të mirë të shërbimit.

Me më shumë se 2800 m2 hapësirë për shitje me pakicë, dyqani i ri shfaq koleksionet e modës për femra, meshkuj dhe fëmijë në dy kate në një koncept arkitekturor të prodhuar tërësisht nga studioja Zara Architecture. Hapësira e brendshme është projektuar si një kontenier e madhe, e pastër dhe neutrale me tekstile dhe mobilje me ngjyra për të ndriçuar në qendër të vëmendjes modën e shfaqur.

Tirana Zara ka zona specifike për produktin më të fundit të markës që lancon linjën e kozmetikës Zara Beauty; koleksioni i pajisjeve sportive Athleticz; dhe një zonë Këpucësh dhe Aksesorë në të tre seksionet. Këto hapësira butiku shfaqin jo vetëm një dizajn të veçantë të brendshëm dhe mobilim, por edhe zona ngjitur me rimbushjen dhe pika të vetëkontrollit.

ZARA BEAUTY

Linja e kozmetikës Zara ka një gamë të gjerë produktesh bukurie për sytë, buzët, fytyrën dhe thonjtë. Ai përdor formula të cilësisë së lartë në kontejnerë të rimbushshëm dhe një gamë prej më shumë se 130 ngjyrash të përziera në përfundime mat, metalike, me shkëlqim ose perla në një gamë të gjerë nuancash.

ZARA ATHETICZ

Athleticz është koleksioni i pajisjeve sportive të Zara Man për çdo atlet. Është në një vend të spikatur dhe ka një gamë të gjerë produktesh që ndërthurin veçoritë teknike me materiale të qëndrueshme, pamje të thjeshtë dhe komoditet të lartë. Nga këpucët tek pantallonat e shkurtra, të brendshmet dhe çantat e shpinës, Athleticz ofron produkte të performancës për stërvitje në çdo sport.

INOVACION PËR NJË PËRVOJË TË INTEGRUAR NË INTERNET

Me këtë koncept të ri dyqani në Tiranë, Zara kërkon t’u ofrojë klientëve një përvojë unike mode të integruar me platformën online, në mënyrë që ata të mund të ndërveprojnë me markën në çdo kohë dhe në çdo pajisje. Dyqani përfshin teknologjinë më të fundit nga platforma Zara e dyqaneve të integruara fizike dhe online, duke u ofruar klientëve mundësinë për të shfletuar dyqanin e zgjedhur në internet, për të konsultuar stokun e disponueshëm, për të blerë online dhe për të mbledhur blerjet e tyre në vetëm dy orë.

Gjithashtu janë përdorur teknologji të tjera dhe Zara TEG do të ofrojë veçori të tilla si:

-Rezervimet e dhomave të nderrimit në dyqan ose nëpërmjet aplikacionit Zara.

-pika e grumbullimit të blerjeve on-line me një zonë magazinimi robotik.

-zona e vetëkontrollit.

-zona e riciklimit të kartonit të klientit

Këto veçori të reja përfaqësojnë një tjetër hap përpara në strategjinë e integrimit në internet dhe të dyqaneve të Grupit Inditex, të nxitura nga zhvillimi i ekosistemit të tij të veçantë teknologjik: Platforma e Hapur Inditex. Kjo arkitekturë dixhitale e hapur dhe modulare do të thotë që ne mund të ecim përpara në përshtatjen e klientëve në kohë reale, duke u ofruar klientëve një përvojë të re si në modë ashtu edhe në markë.

Qëndrueshmëria në dyqan

Në përputhje me angazhimin e Zara-s për qëndrueshmërinë, Zara në Tiranë ka disa nga sistemet më të avancuara mjedisore eko-efikase. Masat e marra në këtë dyqan mund të shihen, për shembull, në efikasitetin e sistemeve të ngrohjes dhe ftohjes, ndriçimin LED për të kursyer edhe më shumë energji dhe përdorimin e materialeve më miqësore me mjedisin, ndër të tjera.

Lexo: Louis Vuitton do të lançojë më shumë NFT dhe dy nivele të tjera të lojës së tij Louis: The Game

Dyqani është i lidhur me platformën e brendshme Inergy, e cila monitoron konsumin efikas të instalimeve të ajrit të kondicionuar dhe të energjisë elektrike të dyqanit për të optimizuar menaxhimin e tyre, për të identifikuar sistemet më efikase, për të përmirësuar mirëmbajtjen dhe për të ndihmuar në përcaktimin e strategjive për reduktimin e kërkesës për energji.

Zara punon vazhdimisht për të integruar qëndrueshmërinë në vendimmarrjen e përditshme të ekipeve të saj me anë të një udhërrëfyesi holistik që përfshin objektivat për çdo fazë të zinxhirit të vlerës. Ai gjithashtu zhvillon programe ripërdorimi dhe riciklimi për të promovuar ekonominë rrethore dhe për të reduktuar prodhimin e mbetjeve dhe konsumin për herë të parë të lëndëve të para.

Angazhimi i Zara është që të paktën 50% e veshjeve që ajo shet do të prodhohen sipas standardit të saj Join Life deri në vitin 2022; etiketat standarde të veshjeve të prodhuara me materiale dhe procese më të qëndrueshme.

Lexo: Tiranë – shtyhet një muaj afati i pagesës së taksave lokale

Zara është pjesë e Inditex Group, një kompani globale e modës që operon një platformë të dyqaneve të integruara fizike dhe online në më shumë se 200 tregje. Me një model biznesi të fokusuar në qëndrueshmërinë inovative dhe shërbimin ndaj klientit, Zara dhe Inditex janë të përkushtuara për të arritur neutralitetin klimatik deri në vitin 2040.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0