Vodafone raporton rritje në të ardhurat e tremujorit të parë, ndërsa Europa i rikthehet rritjes - Business Magazine Albania

Vodafone raporton rritje në të ardhurat e tremujorit të parë, ndërsa Europa i rikthehet rritjes

Vodafone

Operatori celular Vodafone raportoi një rritje më të mirë se sa pritej prej 3.3% në të ardhurat e shërbimit të tremujorit të parë, duke përfshirë një fitim prej rreth 1.0 pikë përqindje pas krizës së Covid-19 vitin e kaluar.

Shefi ekzekutiv Nick Read tha se kompania ishte përsëri në rritjen e të ardhurave nga shërbimet në Europë, si dhe Afrikë.”Kjo rritje ishte e bazuar në të dy segmentet atë të Konsumatorit dhe të Biznesit, me pjesën dërrmuese të tregjeve tona duke kontribuar,” tha ai.

Analistët mesatarisht prisnin një rritje prej 1.4%.

Vodafone tha se mbajti vrullin në tregun e saj më të madh në Gjermani, me rritjen e përshpejtimit në 1.4% kundrejt 1.2% në Q4, ndërsa Britania dhe Spanja u kthyen në rritjen tremujore pas lehtësimeve nga Covid-19.

Konkurrenca e vazhdueshme e çmimeve në Itali rezultoi në një rënie prej 3.6% të të ardhurave të shërbimeve kundrejt një rënie prej 7.8% në tremujorin paraardhës.

Vodafone tha se ishte në rrugën e duhur për të arritur objektivat e saj të plota prej 15.0-15.4 miliardë euro (17,66 – 18,13 miliardë dollarë) në fitimet dhe fluksin e parave të rregulluara të paktën prej 5,2 miliardë euro.

/reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0