"Viti i efikasitetit" i Mark Zuckerberg në Meta po bëhet brutal për këdo që nuk është Mark Zuckerberg - Business Magazine Albania

“Viti i efikasitetit” i Mark Zuckerberg në Meta po bëhet brutal për këdo që nuk është Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg

Nga Jason Aten

Pas disa vitesh të vështira për Metën, Mark Zuckerberg shpreson për një ndryshim. Nuk mund ta fajësoni- gjërat nuk mund të përkeqësoheshin  më shumë. Së pari, prezantimi i Transparencës së Ndjekjes së Aplikacioneve nga Apple i kushtoi Metës deri në 10 miliardë dollarë. Më pas, strumbullari për ndërtimin e Metavers nuk ka funksionuar vërtet. Së fundi, kompanitë e teknologjisë, në përgjithësi, kanë ndier presionin e një ekonomie në rritje dhe rritjes më të ngadaltë. Siç thashë, ka qenë e ashpër.

Ekziston një parim i rëndësishëm lidershipi, që pohon se udhëheqësit janë përgjegjës për vendimet që marrin. Ose, të paktën, ata duhet të jenë.

Për Zuckerberg, përgjigja ishte të shpallte në thirrjen më të fundit të fitimeve të kompanisë se viti 2023 do të ishte ai që ai e quan një “vit efikasiteti”. Kjo erdhi pasi Meta kishte pushuar tashmë 11,000 punonjës vjeshtën e kaluar në një përpjekje për të frenuar shpenzimet. Tani, kompania po shkurton edhe më shumë punonjës.

“Në përgjithësi, ne presim të zvogëlojmë madhësinë e ekipit tonë me rreth 10,000 njerëz dhe të mbyllim rreth 5,000 role shtesë të hapura që nuk i kemi punësuar ende,” shkroi Zuckerberg në një email drejtuar punonjësve që u publikua në blogun e kompanisë. “Kjo do të jetë e vështirë dhe nuk ka asnjë rrugëdalje. Do të thotë t’u thuash lamtumirë kolegëve të talentuar dhe të pasionuar që kanë qenë pjesë e suksesit tonë. Ata i janë përkushtuar misionit tonë dhe unë personalisht u jam mirënjohës për të gjitha përpjekjet e tyre. Ne do t’i mbështesim njerëzit në të njëjtat mënyra si më parë dhe do t’i trajtojmë të gjithë me mirënjohjen që meritojnë.”

Pushimet nga puna ndodhin, dhe Meta duket se po përpiqet të bëjë gjënë e duhur për t’u kujdesur për punonjësit që humbasin punën e tyre. Por, në të vërtetë nuk ka asnjë mënyrë të mirë për t’i thënë dikujt se nuk do të marrë më një rrogë dhe asgjë që mund të thuash nuk do ta bëjë më të lehtë pagesën e qirasë.

Nuk është e vështirë të kuptosh pse Zuckerberg do të dëshironte të bënte një ndryshim. Aksionet e kompanisë janë rritur 26 për qind që kur ai filloi të fliste për ‘vitin e tij të efikasitetit’. Ajo u rrit pothuajse 7 për qind vetëm të martën, kur kompania njoftoi pushimet shtesë nga puna.

Në një kohë kur Meta po përpiqet të kuptojë se kush dëshiron të bëhet, aksionerët po brohorasin për faktin që kompania po shkurton shpenzimet. Mos u shqetësoni se nëse Meta nuk e di deri tani, ndoshta është tepër vonë. Sa për aksionerët, sigurisht, shkurtimi i shpenzimeve do të thotë më shumë fitim afatshkurtër (të gjitha gjërat e tjera janë të barabarta).

Nuk ka dyshim se Meta – si shumë nga kompani të teknologjisë – ishte fryrë. Është e lehtë të vazhdosh të punësosh kur biznesi yt kryesor është një printer parash, gjë që ka ndodhur gjatë pjesës më të madhe të dekadës së kaluar, por veçanërisht në vitet e fundit. Tani, ndërsa ekonomia kthehet në realitet, ajo strategji nuk duket aq e mrekullueshme. Si përgjigje, shumë kompani janë kthyer në largimin e punonjësve.

Lexo: Pozitiviteti toksik: Çfarë është “sindroma e vajzës me fat’ që po përhapet kudo në TikTok

Nga ana tjetër, kush mendoi se rritja e paqëndrueshme ishte një ide e mirë në radhë të parë? Më e rëndësishmja, pse askush nuk ndaloi së menduari se ndoshta rritja e pandemisë – kur njerëzit kalonin shumë më shumë kohë në internet – mund të mos vazhdojë kur të jenë në gjendje të dalin përsëri jashtë?

Në fund të fundit, problemi është se menaxhmentit të Metës, përfshirë Zuckerberg, nuk i ka shkuar kurrë në mendje se ata po investonin në gjëra që nuk do të ishin në gjendje t’i përballonin nëse do të ndryshonin rrethanat. Deri më tani, kjo do të thotë se më shumë se 20,000 njerëz kanë humbur punën vetëm në Meta. Në një farë mënyre, Zuckerberg arrin të mbajë të tijën.

Sigurisht, ai e bën. Ju nuk mund ta pushoni Mark Zuckerberg. Edhe pse Meta është një kompani e tregtuar publikisht me aksionerë dhe një Bord Drejtues, Zuckerberg zotëron një aksion kontrollues përmes një klase shumë të veçantë aksionesh që ekzistojnë pikërisht në mënyrë që ai të mos shkarkohet.

Jo vetëm kaq, por pjesa më e madhe e pasurisë neto të Zuckerberg është në aksionet e Metës. Sa herë që Zuckerberg pushon punonjësit dhe aksionet rriten, është më mirë për të personalisht. Kjo është e kundërta e përgjegjësisë. Liderët duhet të jenë përgjegjës për vendimet që marrin. Më e rëndësishmja, kur ata marrin vendime të këqija, nuk duhet të jenë vetëm punonjësit e tyre ata që shkurtohen.

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0