Via Egnatia në rrjetin mediatik RAI si aseti i ardhshëm turistik mes dy vendeve Itali-Shqipëri - Business Magazine Albania

Via Egnatia në rrjetin mediatik RAI si aseti i ardhshëm turistik mes dy vendeve Itali-Shqipëri


Drejtori i Përgjithshëm i Agjencisë Kombëtare të Bregdetit Auron Tare, jep një intervistë për gjigandin mediatik italian RAI, i cili për herë të parë po përgatit në një emision mbi Turizmin Kulturor përgjatë Via Egnatia si dhe shndërrimin e këtij aseti të rëndësishëm në një produkt turistik ndërkombëtar.

Si mundet Via Egnatia të jetë një promotor i rëndësishëm i lidhjeve të intenerareve kulturore ballkanike me Italinë si dhe ndikimi i Via Egnatia në ekonomitë rurale të Shqiperisë dhe Ballkanit.

Tashmë kjo rrugë antike që lidhte Romën me Kostandinopojën është bërë objekt diskutimi i rëndësishëm për turizmin kulturor midis dy brigjeve Itali-Shqipëri.tare

Prezantimi i saj vitin që shkoj në axhendën ndërkombëtare të turizmit historik duke sjell në etenerarin e saj studiues dhe vizitor kurioz, bëri që sot ajo të konsiderohet një përparësi në turizmin shqiptar.

Ky është një vlerësim i Agjencisë Kombëtare të Bregdetit dhe i historianit Tare, që e nxori nga mbulesa e kohës dhe e prezantoj si një aset turistik.

/ATA/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0