Vetëm një email apo postim mund t'ju mbajë larg suksesit - Business Magazine Albania

Vetëm një email apo postim mund t’ju mbajë larg suksesit


Një postim i thjeshtë në Twitter doli të ishte miliarda-dollarësh.

Më 5 janar 2010, Ryan Graves dërgoi një tweet tek bashkë-themeluesi i Uber Travis Kalanick duke sugjeruar veten si një punonjës potencial për kompaninë Uber, e cila në atë kohë ishte vetëm një startup.

Graves, i cili atëherë ishte duke punuar si një lider në një program menaxhimi në General Electric,  e fitoi vendin e punës.

Më 1 mars 2010, ai u bë punonjësi i parë në Uber falë atij postimi në Twitter.

“Isha duke kërkuar kandidatin e duhur”, shkroi Kalanick ( Ceo i Uber) në një postim blogu për ditët e para të Uberit. “Ajo që rezultoi ishte aplikimi më interesant për punë që kam parë ndonjëherë”.

Tani sigurisht, Uber është një kompani multi-miliardere. Ajo vlen më shumë se 75 miliardë dollarë.

Për shkak të aksioneve të tij në kompani, Graves, 35 vjeç, është një njeri shumë i pasur, me një pasuri që e kalon vlerën 1 miliard dollarë, sipas Forbes.

Kalanick (me pasuri mbi 5 miliard dollarë, sipas Forbes) ka thënë se Graves, “filloi punën e palodhshme”, pasi u punësua në Uber. “Që nga dita e parë e punës, ne kaluam rreth 15-20 orë në javë duke punuar së bashku, duke analizuar produktin, modelin e çmimeve, gjithçka.

Ai e mësoi lojën e biznesit shumë shpejt dhe punoi shumë për të ndërtuar ekipin e Uberit dhe për të arritur një sukses të jashtëzakonshëm”, shkruan Kalanick në postimin e 2010-s.

Edhe pse Graves dha dorëheqje në vitin 2017 për shkak të disa polemikave brenda kompanisë”, ai ende është pjesë e bordit të drejtuesve të Uber. Tani jeton me familjen e tij në Hawaii, sipas Forbes, dhe drejton firmën e tij të investimeve, Saltwater.

Ndonëse tweet-i i Graves mund të tingëllojë si një përrallë e Silicon Valley, nuk është krejtësisht unike. Adam Lyons ishte themeluesi 25-vjeçar i startup-it të sigurimit të makinave, Zebra, kur një ditë i dërgoi një email miliarderit Mark Cuban dhe përfundoi duke marrë një investim prej tij.

Gjithashtu, Elon Musk kohët e fundit i sugjeroi një përdoruesi në Reddit “një intervistë për punë në kompaninë Tesla”, për analizën që ai përdorues kishte bërë për makinat autonome Tesla.

Dhe nuk është vetëm Silicon Valley, vendi ku ndodhin mrekullira të tilla: Hafthor Bjornsson, një aktor yll në serialin “Game of Thrones”, fitoi një provë për rolin e tij vetëm nëpërmjet një mesazhi në Facebook.

Edhe më interesant është fakti që edhe tek ne në trojet shqiptare që moti ka filluar të ekzistojë komunikimi i ndërsjellë. Unë personalisht kam filluar bashkëpunimin me BusinessMag, vetëm nëpërmjet një emaili të thjeshtë.

Prandaj, në botën e sotme dinamike, asnjëherë nuk dihet se ku mund të të çojë një mesazh i vetëm. Kështu që, nëse ke një ide të mirë që dëshiron ta ndash me të tjerët, mos hezito, provoje fatin!

/CNBC.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0