Vetëbesim, motivim dhe ekspertizë në marketing. Vjen revista nr. 19 e Businessmag.al



Në prag të ndërrimit të viteve Businessmag.al vjen tek ju me numrin e ri të revistës.

Me artikuj që ju ndihmojnë në zhvillimin personal, për një organizim më të mirë, e më efektiv në punën tuaj vitin e ardhshëm, revista ju sjell informacione të dobishme, nëse jeni një fillimet e karrierës tuaj si profesionstë apo sipërmarrës, por edhe nëse jeni në sfidat e rritjes dhe ndryshimit.

Për këtë arsye disa mentorë flasin në intervistat për BM, si Avinash Ananda, Asa Jarsgog apo Habib Lesevic. Këshilla të dobishme e praktike.

Por, mesazhet më të mëdha mund t’i merrni në fushën e marketingut. Businessmag ju sjell një speciale në këtë fushë të rëndësishme për zhvillimin e biznesit, duke sjellë intervista me disa prej drejtuese të agjensive të marketingut në vend. Pikërisht në marketing jemi fokusuar për të parë se çfarë ndodhi me Reklamën më të guximshme të vitit, zhvilluar nga Nike. Si u prit kjo nismë, si parashikohej e si përfundoi. Leksionin që merret e gjeni në brendësi të artikullit.

Sigurisht përmasat e Nike dhe përvoja e saj janë tërësisht ndryshe nga kompanitë tona ende të reja, por ne ju ftojmë të mund të guxoni, të jeni më kreativ e të bëni biznes jo vetëm për të fituar para.
Guximi kërkon besim, ndaj urimi/ftesa jonë për ju gjatë 2019-ës, është të keni më shumë besim tek vetja e mbi të gjitha, të gjithë bashkëpunëtorët tuaj të kenë BESIM tek ju.

Gëzuar 2019!

Shkarko Këtu numrin e ri të Revistës

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale