Ushqimet e pijet vijojnë të shtrenjtohen

Ushqimet e pijet vijojnë të shtrenjtohen


Gjatë muajit korrik shqiptarët kanë shpenauar më shumë, për ushqime e pije dhe për pushime. Inflacioni në këtë muaj, sipas Indeksit të Harmonizuar (tregues i Eurostat) arriti në 2.3%.

“Ushqime dhe pije joalkoolike” po ecin shpejt në rritjet e ccmimeve duke shënuar një rritje vjetore 4.2% sipas Instat. Veshjet, transporti dhe argëtimet janë rritur mes 2 deri në 3%.

Sipas të dhënave, prodhuktet e shërbimet e të gjitha grupeve të mallrave janë shtrenjtuar në muajin korrik falë edhe rritjes së shpenzimeve për argëtim.

Lexoni: Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh

Shporta, që përllogarit çmimet në gjitha vendet europiane përmban 332 produkte e shërbime. Në vendin tonë, ky tregues matet prej një viti. Përmes tij ne mund te krahasohemi në ecurinë e ccmimeve me vende të tjera të BE-së.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0