Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh


Çmimet ndërkombëtare të mallrave ushqimore bujqësore ranë në Qershor për herë të parë gjatë këtij viti. Agjencia e Kombeve të Bashkuara për Bujqësinë, FAO, tregon se Indeksi i Çmimeve të Ushqimit arriti në 173.7 pikë në Qershor, duke rënë 1.3% nga niveli i tij në Maj.

Ndikimin kryesor, sipas FAO-s e dha rritja e prodhimit për shkak të tensioneve të tregtisë.

Ulja më e madhe u përket çmimeve të referencës për grurë, misër dhe vajra bimore përfshirë ato të bëra nga soja.

Indeksi i Çmimeve të Ushqimit të FAO është një masë e ndryshimit mujor në çmimet ndërkombëtare të një shporte të mallrave ushqimore.

Lexoni: Ekspertja e FAO-s Mary Kanny bën thirrje për sistem të fortë të kontrollit ushqimor për të penguar rreziqet nga klima

Treguesi çmimeve të drithërave në FAO ra në 3.7% në muaj. Pavarësisht nga pikëpamja e përgjithshme e përkeqësimit të prodhimit për drithërat kryesore, ka pasur “rënie relativisht të thellë” në çmimet ndërkombëtare të misrit dhe grurit, duke reflektuar tensionet e larta të tregtisë. Çmimet e orizit u rritën.

Për vajin treguesi i çmimit ra në 3% nga Maji për të arritur një nivel të ulët prej më shumë se dy vitesh. Ranë gjithashtu çmimet e vajit të palmës, sojës dhe vajit të lulediellit.

Ngritja e tensioneve tregtare midis Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe partnerëve të saj tregtarë, veçanërisht Kinës, ndikoi në çmimet e eksportit të produkteve me origjinë nga SHBA, të udhëhequr nga soja, ndërkohë që ulja e dollarit ushtronte presion në rënien e mëtejshme.

Indeksi i çmimeve të qumështit të FAO-s ka rënë 0.9% si çmimi në nivele më të ulët për nënproduktet e qumështit – duke reflektuar disponueshmërinë më të madhe të eksporteve në Bashkimin Europian dhe në Shtetet e Bashkuara të Amerikës – duke neutralizuar rritjen në çmimet e qumështit apo qumështit të skremuar.

Indeksi i çmimeve të mishit të FAO-s shënoi 0.3% ulje nga Maji, i udhëhequr nga një rritje në vlerat e mishit të deles dhe të derrit.

Çmimi i sheqerit u rrit 1.2%, pasi shënoi rënie të vazhdueshme nga Janari. Ndikim dha moti i thatë në Brazil, vendi më i madh në botë i prodhimit dhe eksportit të sheqerit.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale