Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh

Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh


Çmimet ndërkombëtare të mallrave ushqimore bujqësore ranë në Qershor për herë të parë gjatë këtij viti. Agjencia e Kombeve të Bashkuara për Bujqësinë, FAO, tregon se Indeksi i Çmimeve të Ushqimit arriti në 173.7 pikë në Qershor, duke rënë 1.3% nga niveli i tij në Maj.

Ndikimin kryesor, sipas FAO-s e dha rritja e prodhimit për shkak të tensioneve të tregtisë.

Ulja më e madhe u përket çmimeve të referencës për grurë, misër dhe vajra bimore përfshirë ato të bëra nga soja.

Indeksi i Çmimeve të Ushqimit të FAO është një masë e ndryshimit mujor në çmimet ndërkombëtare të një shporte të mallrave ushqimore.

Lexoni: Ekspertja e FAO-s Mary Kanny bën thirrje për sistem të fortë të kontrollit ushqimor për të penguar rreziqet nga klima

Treguesi çmimeve të drithërave në FAO ra në 3.7% në muaj. Pavarësisht nga pikëpamja e përgjithshme e përkeqësimit të prodhimit për drithërat kryesore, ka pasur “rënie relativisht të thellë” në çmimet ndërkombëtare të misrit dhe grurit, duke reflektuar tensionet e larta të tregtisë. Çmimet e orizit u rritën.

Për vajin treguesi i çmimit ra në 3% nga Maji për të arritur një nivel të ulët prej më shumë se dy vitesh. Ranë gjithashtu çmimet e vajit të palmës, sojës dhe vajit të lulediellit.

Ngritja e tensioneve tregtare midis Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe partnerëve të saj tregtarë, veçanërisht Kinës, ndikoi në çmimet e eksportit të produkteve me origjinë nga SHBA, të udhëhequr nga soja, ndërkohë që ulja e dollarit ushtronte presion në rënien e mëtejshme.

Indeksi i çmimeve të qumështit të FAO-s ka rënë 0.9% si çmimi në nivele më të ulët për nënproduktet e qumështit – duke reflektuar disponueshmërinë më të madhe të eksporteve në Bashkimin Europian dhe në Shtetet e Bashkuara të Amerikës – duke neutralizuar rritjen në çmimet e qumështit apo qumështit të skremuar.

Indeksi i çmimeve të mishit të FAO-s shënoi 0.3% ulje nga Maji, i udhëhequr nga një rritje në vlerat e mishit të deles dhe të derrit.

Çmimi i sheqerit u rrit 1.2%, pasi shënoi rënie të vazhdueshme nga Janari. Ndikim dha moti i thatë në Brazil, vendi më i madh në botë i prodhimit dhe eksportit të sheqerit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0