Udhëzues për një sipërmarrës që të gjejë mundësi të reja biznesi në Metaverse  - Business Magazine Albania

Udhëzues për një sipërmarrës që të gjejë mundësi të reja biznesi në Metaverse 

mundësi biznesi

Ka pasur shumë zhurmë rreth metaverse që nga viti 2021, kur Facebook u emërtua në Meta dhe Roblox u bë publike me një vlerësim prej 42 miliardë dollarësh. Pronarët e bizneseve në të gjitha llojet e industrive po llogarisin që mjedisi virtual të bëhet një mundësi e re për biznes. Nëse jeni të interesuar të fitoni para, së pari duhet të kuptoni se cilat lloje biznesesh do të jenë të nevojshme të marrin formë në metaverse.

Kjo është më e lehtë të thuhet sesa të bëhet. Jo të gjithë bien dakord edhe për një përkufizim të qartë të termit. Mark Zuckerberg, shefi ekzekutiv i Meta, ka thënë se metaversi është “një internet i mishëruar në të cilin je brenda tij në vend që thjesht ta shikosh”. Një refren më i zakonshëm në internet është se metaverse është “momenti ku jeta jonë digjitale vlen më shumë për ne sesa jeta jonë fizike”. Ose, nëse jeni skeptik, mund të preferoni përkufizimin e profesorit dhe autorit të NYU Stern, Scott Galloway: “Një halucinacion konsensual midis Mark Zuckerberg dhe medias”.

Louis Fischer, një analist i inteligjencës në firmën e kërkimit të korporatave CB Insights, ndau së fundmi një përkufizim të hulumtuar rishtazi. Është ai që u drejtohet më drejtpërdrejt pronarëve të bizneseve, pasi në fakt merr parasysh qindra kompani që ndërtojnë teknologji që do të bëhet e rëndësishme për metaverse. Ai e quajti atë “botë të përbashkëta të drejtuara nga produkte dhe përvoja virtuale që janë shumë emocionuese dhe ndërvepruese”.

Fischer vlerëson se do të kalojnë më shumë se 10 vjet përpara se çdo përvojë e tipit metaverse në internet të arrijë nivelet e zhytjes dhe ndërveprimit në Ready Player One. Kjo nuk është për shkak të mungesës së inovacionit nga kompanitë që krijojnë përvoja të tilla. Kjo është për shkak se, thotë ai, metaverse varet nga gjashtë shtresa të teknologjisë dhe secila ka një gamë të gjerë kompanish që po e formësojnë atë.

Lexoni: Çfarë është Metaverse? Ja çfarë duhet të dini

Infrastruktura 

Rrjeti dhe teknologjia e përpunimit që fuqizon kompjuterin, duke përfshirë çipat, procesorët dhe rrjetet (përfshirë 5G, infrastrukturën cloud dhe rrjetet e skajshme). Shembuj: Qualcomm, Intel, AWS.

Ndërfaqja 

Teknologjitë e harduerit që do të përcaktojnë se si njerëzit e përjetojnë metaverse, të tilla si haptikët, kufjet, syzet inteligjente dhe holografia. Shembuj: kufje Magic Leap, dorezat me prekje të realitetit virtual HaptX.

Mjetet e Virtualizimit 

Mjete dhe motorë lojërash për të ndihmuar zhvilluesit dhe projektuesit të ndërtojnë botë dhe përvoja metaverse, duke përfshirë zhvillimin e avatarit, modelimin dhe kapjen 3-D. Shembull: Motori Unreal i Epic Games.

Botët virtuale 

Si do t’i përjetojnë njerëzit këto mjete?! Shembull: The Sandbox, një kompani globale me seli në Hong Kong, ka mbledhur 93 milionë dollarë fonde për të zhvilluar botën e saj virtuale të decentralizuar.

Infrastruktura ekonomike 

Si do të paguajnë njerëzit për mallrat dhe shërbimet në metaverse. “Dua të shpërndaj nocionin se metaverse do të përjetohet vetëm përmes kriptomonedhave”, thotë Fischer. Ai thotë se për miratimin e zakonshëm të metaverse, institucionet kryesore financiare si Visa dhe PayPal do të luajnë një rol, edhe pse kështu do të luajnë shkëmbimet e kriptomonedhave tashmë të lidhura mirë me Web3, si Binance, dhe ato të autentifikimit, si Metamask.

Përvoja 

Aktivitetet që individët mund të zhyten në të vërtetë brenda metaverse. Kjo shtresë është pikërisht vendi “ku po vijnë shumë gjëra argëtuese”, thotë Fischer. Ai përmend lojërat dhe koncertet virtuale si dy fusha që tashmë po përjetojnë rritje dhe eksperimentim. Një shembull është një koncert i reperit Travis Scott i organizuar në Fortnite, një lojë me shumë lojtarë, e cila u ndoq nga më shumë se 12 milionë avatarë. Shembuj të tjerë përfshijnë pasuri të paluajtshme virtuale dhe punë virtuale.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0