U deshën vetëm 10 fjalë nga CEO-ja e re e Twitter për të shpjeguar pse nuk duhet të punoni atje - Business Magazine Albania

U deshën vetëm 10 fjalë nga CEO-ja e re e Twitter për të shpjeguar pse nuk duhet të punoni atje

CEO-ja e re e Twitter, Linda Yaccarino, nuk është gjithë kohës në detyrë, por tashmë po lë gjurmët e saj. Më së shumti, ajo u angazhua për të rindërtuar marrëdhënien e kompanisë  me Google Cloud. Twitter kishte ndërprerë pagesën për shumë nga faturat e saj, dhe nuk është e vështirë të shihet se si kjo mund të jetë një problem.

Për shembull, ajo dështoi në paguarjen e qirasë për disa prej zyrave të saj, duke çuar në shpronësimin e saj në Boulder, Kolorado. Kjo është e keqe, por jo aq e keqe sa të rrëzoheni nga platforma e kompjuterizimit në cloud. Raportohet se Yaccarino zhvilloi një bisedë video me CEO-n e Google Cloud, Thomas Kurian, për të rregulluar gjërat, duke nxitur mundësinë që Google të shpenzojë më shumë në reklamim në platformë.

Megjithatë, ka diçka që duhet t’ju shqetësojë, sidomos nëse jeni në industrinë e teknologjisë dhe po mendoni të punoni për Twitter. Disa javë më parë, Yaccarino u dërgoi një email nëpunësve në Twitter, dhe është një histori paralajmëruese për çdo udhëheqës dhe sipërmarrës lidhur me mënyrën se si emkomunikoni vizionin dhe se si e përcaktoni suksesin.

Twitter është në një mision për tu bërë burimi më i saktë i informacionit në kohë reale në botë dhe një shesh global për komunikim. Jemi në prag të bërjes së historisë – dhe ky nuk është një premtim i zbrazët. Ky është REALITETI ynë.

Kur filloni të kuptoni këtë vizion të fuqishëm, çdo gjë është e mundur. Duhet të besoni sinqerisht – dhe të punoni fort për këtë besim. Në këtë moment të transformimit të plotë, kemi mundësinë për të kaluar përtej kufijve, për të krijuar partneritete të reja, për të festuar zëra të rinj dhe për të ndërtuar së bashku diçka që mund të ndryshojë botën. Dhe nga ajo që kam parë deri më tani, ju jeni të aftë për këtë.

Suksesi i Twitter 2.0 është përgjegjësia jonë e përbashkët.

Duhet të mendojmë shumë.

Duhet transformim.

Duhet ta bëjmë të gjithë bashkë.

Lexo:Bitcoin rritet 12% në qershor

 

Shumica e të dhënave janë pikërisht ato që mund të prisnit nga CEO-ja e re e një kompanie në vështirësi. Nuk di si të tjetër t’ja shpjegoj Twitter, i cili ka humbur deri në 80% të punonjësve të tij nëntë muajt e fundit dhe një numër të konsiderueshëm reklamuesish. Do të prisnit që CEO-ja të vijë dhe të provojë të ngrejë trupat.

Problemi është se nuk ka asgjë në atë email që shpjegon se çfarë ajo mendon. Ajo përmend “ngjitur me vizionin e saj të fuqishëm”, por nuk është aspak e qartë se çfarë mendon përveç kthimit të Twitter në “burimin më të saktë të informacionit në kohë reale në botë dhe një shesh global për komunikim”.

E quan Twitter 2.0 dhe, sipas Yaccarino-s, “Suksesi i Twitter 2.0 është përgjegjësia jonë e përbashkët.” Këto 10 fjalë duhet të jenë një sinjal të madh të kuq për çdo person që po mendon të punojë atje. Le të shpjegojmë saktësisht pse:

“Suksesi”
Një nga detyrat më të rëndësishme të çdo CEO është të përcaktojë suksesin. Problemi është se email-i nuk është i qartë se si Yaccarino – ose dikush tjetër, në atë pozicion – e përcakton “suksesin”.

Në mënyrë specifike, nuk është e qartë se si e përcakton Elon Musk. Kjo është, në fund të fundit, gjëja e vetme që ka rëndësi. Sigurisht, Yaccarino është CEO, por Musk jo vetëm që është pronar i Twitter, por gjithashtu është gjithmonë në krye të produktit  dhe kompanisë.

“Twitter 2.0”
Shumica e njerëzve që njoh që kanë përdorur Twitter për vite me rradhe do të pajtohen se ka shumë gjëra që duhen përmirësuar, por kjo nuk është e njëjtë me “transformimin e plotë” që twitter ka pësuar. Çfarë do të thotë kjo në të vërtetë? Twitter ende duket i njejtë, thjesht pak më i prishur në mënyra të çuditshme dhe të rastësishme.

Nëse, me Twitter 2.0, Yaccarino po i referohet versionit që bën para duke  faturuar përdoruesit për një “logo” blu, mendoj se është e qartë që nuk po funksionon. Për më tepër, mendoj se kjo do të thotë “çdo gjë që Elon Musk dëshiron te thotë, bëhet.” Kjo është në rregull – ka privilegje që vijnë me të qenurit personi që ka platformën. Është shumë e vështirë të pritet që të tjerët pranojnë diçka që varet nga kapricet e përdoruesve më të pasur dhe më të njohur të saj.

“Është përgjegjësia jonë e përbashkët”
Pjesa e fundit është e vështirë. Sigurisht, si një udhëheqës, dëshironi që të gjithë të kenë ndjenjën e një pronësie në suksesin e asaj që po përpiqesh të ndërtosh. Por çështja është se nuk është në të vërtetë përgjegjësia e të gjithëve. Nëse je CEO, është përgjegjësia jote.

Jo vetëm kaq, nëse nuk e di se si duket suksesi, sigurisht që nuk dëshiron të marrësh përgjegjësi për të. Dhe, nëse je në krye, nuk mund të pritet që të kërkosh llogari të tjerët për diçka që nuk e di të shprehësh.

Përmbajtja e tyre në përgjithësi mund të duken si gjëja që thua për të frymëzuar dhe motivuar njerëzit, por problemi është se pa kontekst, ato janë thjesht fjalë.

Shiko, nga gjithçka kam dëgjuar dhe lexuar, Yaccarino është një udhëheqëse me talent të shkëlqyeshëm. Më e rëndësishmja për Twitter-in, aftësia e saj për të fituar njerëzit dhe për të ndërtuar marrëdhënie shtron një boshllëk të madh për udhëheqësin në krye. Kjo e bën atë të njihet si një person i ashpërpër të bërë një marrëveshje. Sinqerisht, mendoj se email-i flet më shumë për pronarin e Twitter-it, Elon Musk, sesa për Yaccarino-n. Ky email më tregon se duart e Yaccarino janë të lidhura dhe se puna kryesore e saj është ndërtimi i versionit të Twitter-it që Elon Musk dëshiron të përdorë, në vend që të përdorë aftësitë e saj për të ndërtuar një kompani për të cilën do të dëshiroje të punoje.

 

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0