Twitter publikon harten me qytetet me te paedukuara ne SHBA - Business Magazine Albania

Twitter publikon harten me qytetet me te paedukuara ne SHBA


Qyteti Buffalo, ne New York, eshte nje nga vendet me te paedukuar ne Amerike, ndersa banoret e qytetit te New Yorkut jane me miqesore me koleget ne Lindje te Mesme dhe Jug.

Kete e zbulon nje studim interesant dhe argetues qe eshte realizuar fale komenteve te publikuar ne Twitter ne te gjithe SHBA-te dhe qe ka publikuar nje seri hartash.

Mediat sociale, ne fakt mund te perdoren ne shume menyra te ndryshme, por disa preferojne qe ta fillojne diten duke postuar nje ‘miremengjes’, ndersa te tjeret perpiqen te perdorin faqen e microblogging me te famshem ne bote per te shfryre nervat dhe zemerimet.

Pra, analiza eshte bere duke studiuar perhapjen e dy fjalive te thjeshta, ‘miremengjes’ dhe ‘ik p….’, te shkruajtura gjate diteve te fundit te qershorit dhe ne muajin e gushtit.

Vertaline, nje kompani e specializuar ne kapjen e fjaleve dhe fjalive ne Twitter per klientet qe paguajne, ka kryer kete studim me 462 qytete amerikane.

Rezultatet jane harta te realizuara ne forme imazhesh me intensitet ngrohjeje, aty ku ngjyra eshte me e lehte do te thote se fjala perdoret pak dhe aty ku eshte me e erret perfshihet perdorim me i madh. Rezultatet variojne nga ora ne ore dhe nga dita ne dite me harten qe perditesohet, edhe pse disa konkluzione jane te qarta.

Nje nga qytetet qe duket miqesore dhe me pak e njohur eshte Lubbock. Ne kete qytet ne veri te Teksasit, fjala ‘miremengjes’ shkruhet vazhdimisht cdo dite sipas studimit.

Rreth 350 milje larg juglindjes te Dallas, perdoruesit e Twitterit jane me te paedukuar dhe ne rastin e tyre perdoret ‘ik p…..’, me shpesh nga sa eshte parashikuar. Los Angeles, ne fakt, duket sikur eshte edhe qyteti i engjejve dhe i djajve. Perdoruesit ne jug te Kalifornise ofrojne shume pershendetje te edukuara, por publikojne dhe nje sasi te tmerrshme fyerjesh.

Por ky numer nuk e arrin ate te Buffalos, qytetit ne pjesen perendimore te New Yorkut, ku perdorimi eshte shume vulgar dhe me inat se ne qytete te tjera si Filadelfia dhe vete New York.

Te pakten nese duhen besuar gjerat qe shkruhen ne Twitter nga perdoruesit ne varesi te qyteteve. Nga ana tjeter qyteti i New York, edhe pse ruan nje reputacion te veshtire, ka me shume ‘miremengjes’ se ne pjesen e jugut dhe Lindjes se Mesme, dy rajone te njohura per mikpritjen e tyre.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0