Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks - Business Magazine Albania

Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks


 

Nuk mund ta mohosh se Starbucks e kupton teknologjine dhe akoma me e rendesishme, klientet e tij.

Ne vitin 2011, Starbucks filloi te pranonte pagesa celulari nepermjet nje aplikimi te cilen ato zhvilluan. Aplikimi do te lejonte klientet te benin lidhjen midis kartave te Starbucks dhe app dhe ti rimbushte ato nepermjet PayPal ose me ane te kartes se kreditit. Klientet mund te paguajne me pas me lehte per blerjet qe bejne ne Starbucks nepermjet llogarise se celularit.
Veren e kaluar, Starbucks nenvizoi se blerjet nepermjet celularit zune rreth 10 % te blerjeve brenda dyqaneve Starbucks ne Shtetet e Bashkuara te Amerikes.

Perseri e bene

Vjeshten e kaluar, ato lancuan nje fushate te re ne Twitter, te quajtur Tweet-a-Coffee. Kjo fushate i lejon klientet te blejne nje kafe duke shkruar ne Twitter, @tweetacoffee. Ne kete menyre, behet lidhja midis llogarise se Starbucks dhe ate te Twitter, dhe si rrjedhim, nje karte dhurate 5 dollareshe i kalon klientit.

Me shume se 27,000 njerez kane tweet a coffee shume here. Kjo stuhi aktiviteti ka gjeneruar me teper se $180,000 shitje ne pak muaj.

starbucks 1798272b

Perse funksionon nje gje e tille?

Ka shume arsye perse, por ja te permbledhura me poshte:

– Njerezit e duan kafene
– Njerezit e duan Starbucks
– Njerezit duan ta perhapin Starbucks
– Eshte nje procedure shume e thjeshte
– Eshte unike

Arsyeja pse fushata Tweet-a-Coffee ka rezultuar e suksesshme eshte sepse Starbucks e njeh audiencen e tij. Ato e dine se cfare pelqejne dhe se i ato e perdorin teknologjine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0