Nuk mund ta mohosh se Starbucks e kupton teknologjine dhe akoma me e rendesishme, klientet e tij.
Ne vitin 2011, Starbucks filloi te pranonte pagesa celulari nepermjet nje aplikimi te cilen ato zhvilluan. Aplikimi do te lejonte klientet te benin lidhjen midis kartave te Starbucks dhe app dhe ti rimbushte ato nepermjet PayPal ose me ane te kartes se kreditit. Klientet mund te paguajne me pas me lehte per blerjet qe bejne ne Starbucks nepermjet llogarise se celularit.
Veren e kaluar, Starbucks nenvizoi se blerjet nepermjet celularit zune rreth 10 % te blerjeve brenda dyqaneve Starbucks ne Shtetet e Bashkuara te Amerikes.
Perseri e bene
Vjeshten e kaluar, ato lancuan nje fushate te re ne Twitter, te quajtur Tweet-a-Coffee. Kjo fushate i lejon klientet te blejne nje kafe duke shkruar ne Twitter, @tweetacoffee. Ne kete menyre, behet lidhja midis llogarise se Starbucks dhe ate te Twitter, dhe si rrjedhim, nje karte dhurate 5 dollareshe i kalon klientit.
Me shume se 27,000 njerez kane tweet a coffee shume here. Kjo stuhi aktiviteti ka gjeneruar me teper se $180,000 shitje ne pak muaj.
Perse funksionon nje gje e tille?
Ka shume arsye perse, por ja te permbledhura me poshte:
– Njerezit e duan kafene
– Njerezit e duan Starbucks
– Njerezit duan ta perhapin Starbucks
– Eshte nje procedure shume e thjeshte
– Eshte unike
Arsyeja pse fushata Tweet-a-Coffee ka rezultuar e suksesshme eshte sepse Starbucks e njeh audiencen e tij. Ato e dine se cfare pelqejne dhe se i ato e perdorin teknologjine.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.