Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks - Business Magazine Albania

Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks

~2 minuta lexim


 

Nuk mund ta mohosh se Starbucks e kupton teknologjine dhe akoma me e rendesishme, klientet e tij.

Ne vitin 2011, Starbucks filloi te pranonte pagesa celulari nepermjet nje aplikimi te cilen ato zhvilluan. Aplikimi do te lejonte klientet te benin lidhjen midis kartave te Starbucks dhe app dhe ti rimbushte ato nepermjet PayPal ose me ane te kartes se kreditit. Klientet mund te paguajne me pas me lehte per blerjet qe bejne ne Starbucks nepermjet llogarise se celularit.
Veren e kaluar, Starbucks nenvizoi se blerjet nepermjet celularit zune rreth 10 % te blerjeve brenda dyqaneve Starbucks ne Shtetet e Bashkuara te Amerikes.

Perseri e bene

Vjeshten e kaluar, ato lancuan nje fushate te re ne Twitter, te quajtur Tweet-a-Coffee. Kjo fushate i lejon klientet te blejne nje kafe duke shkruar ne Twitter, @tweetacoffee. Ne kete menyre, behet lidhja midis llogarise se Starbucks dhe ate te Twitter, dhe si rrjedhim, nje karte dhurate 5 dollareshe i kalon klientit.

Me shume se 27,000 njerez kane tweet a coffee shume here. Kjo stuhi aktiviteti ka gjeneruar me teper se $180,000 shitje ne pak muaj.

starbucks 1798272b

Perse funksionon nje gje e tille?

Ka shume arsye perse, por ja te permbledhura me poshte:

– Njerezit e duan kafene
– Njerezit e duan Starbucks
– Njerezit duan ta perhapin Starbucks
– Eshte nje procedure shume e thjeshte
– Eshte unike

Arsyeja pse fushata Tweet-a-Coffee ka rezultuar e suksesshme eshte sepse Starbucks e njeh audiencen e tij. Ato e dine se cfare pelqejne dhe se i ato e perdorin teknologjine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0