Tregu “rënës” i teknologjisë ul miliarda nga vlera e markave më të vlefshme në botë - Business Magazine Albania

Tregu “rënës” i teknologjisë ul miliarda nga vlera e markave më të vlefshme në botë

Amazon ka rimarrë vendin e parë si marka më e vlefshme në botë, pavarësisht se vlera e markës së saj ka rënë 15% këtë vit nga 350.3 miliardë dollarë në 299.3 miliardë dollarë, sipas një raporti të ri nga një prej firmave kryesore konsulente për vlerësimin e markës, Brand Finance.

Marka e Amazon ka rënë me mbi 50 miliardë dollarë këtë vit, kryesisht në lidhje me rënien e fuqisë së saj të markës, me vlerësimin e saj që ka rënë nga AAA+ në AAA pasi konsumatorët e vlerësojnë atë më ashpër në botën pas pandemisë. Hulumtimi i Brand Finance ka zbuluar se perceptimi i klientit për shërbimin ndaj klientit në Amazon ka rënë – në të njëjtën kohë me zgjatjen e kohës së dorëzimit – dhe në harmoni me këtë, konsumatorët kanë bërë më pak përpjekje t’ua rekomandojnë Amazon të tjerëve. Njëkohësisht me përfundimin e kufizimeve pandemike, njerëzit po i kthehen blerjeve tradicionale, duke zbutur pak nevojën për shitje me pakicë në internet.

David Haigh, Kryetar dhe CEO i Brand Finance, komentoi:

“Markat e teknologjisë në mbarë botën kanë humbur vlerë të konsiderueshme si përgjigje ndaj modeleve të ndryshimit të kërkesës. Inflacioni ka prekur markat në shumë sektorë, por ndërsa zakonet e konsumatorit pjesërisht kthehen në modelet para pandemisë, kërkesa për shërbimet e markave të teknologjisë është goditur veçanërisht rëndë. Për më tepër, zinxhirët e ndërprerë të furnizimit, mungesat e fuqisë punëtore dhe pengesat më të mëdha për financimin kanë lënë gjurmët e tyre.”

Apple (vlera e markës ka rënë 16% në 297.5 miliardë dollarë) dhe është marka e dytë më e vlefshme në botë me vlerën e saj të markës që ka rënë nga 355.1 miliardë dollarë. Rënia e vlerës së markës për këtë vit lidhet me një rënie të të ardhurave të parashikuara, pasi një zinxhir i ndërprerë furnizimi me mallra dhe një treg i kufizuar i punës pritet të kufizojnë ofertën e produkteve të saj.

Gjithsej  48 marka të teknologjisë që u shfaqën në renditje, dy më poshtë nga 50 në 2022, pasi Snapchat dhe Twitter u larguan. Markat e tjera të fokusuara në teknologji për të humbur vlerën përfshijnë Samsung Group (vlera e markës ulet 7% në 99.7 miliardë dollarë), Alibaba.com (vlera e markës ulet 56% në 10.0 miliardë dollarë), Facebook (vlera e markës ulet 42% në 59.0 miliardë dollarë amerikanë). dhe WeChat (vlera e markës ulet 19% në 50.2 miliardë dollarë).

Nga ana pozitive, Instagram (vlera e markës u rrit me 42% në 47.4 miliardë dollarë) dhe LinkedIn (vlera e markës u rrit 49% në 15.5 miliardë dollarë) janë rritur në sektorin e teknologjisë, me vlerën e markës së secilit në rritje për shkak të strategjisë së ekzekutuar mirë për të komercializuar shërbimet e tyre.

Disa nga fituesit e tjerë të mëdhenj në vlerën e markës përfshijnë prodhuesit e makinave elektrike Tesla (vlera e markës u rrit 44% në 66.2 miliardë dollarë) dhe BYD (vlera e markës u rrit 57% në 10.1 miliardë dollarë) ndërsa kërkesa për makina elektrike rritet si pjesë e një tranzicioni më të gjerë. një ekonomi me karbon të ulët.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0