Tregu “rënës” i teknologjisë ul miliarda nga vlera e markave më të vlefshme në botë - Business Magazine Albania

Tregu “rënës” i teknologjisë ul miliarda nga vlera e markave më të vlefshme në botë

Amazon ka rimarrë vendin e parë si marka më e vlefshme në botë, pavarësisht se vlera e markës së saj ka rënë 15% këtë vit nga 350.3 miliardë dollarë në 299.3 miliardë dollarë, sipas një raporti të ri nga një prej firmave kryesore konsulente për vlerësimin e markës, Brand Finance.

Marka e Amazon ka rënë me mbi 50 miliardë dollarë këtë vit, kryesisht në lidhje me rënien e fuqisë së saj të markës, me vlerësimin e saj që ka rënë nga AAA+ në AAA pasi konsumatorët e vlerësojnë atë më ashpër në botën pas pandemisë. Hulumtimi i Brand Finance ka zbuluar se perceptimi i klientit për shërbimin ndaj klientit në Amazon ka rënë – në të njëjtën kohë me zgjatjen e kohës së dorëzimit – dhe në harmoni me këtë, konsumatorët kanë bërë më pak përpjekje t’ua rekomandojnë Amazon të tjerëve. Njëkohësisht me përfundimin e kufizimeve pandemike, njerëzit po i kthehen blerjeve tradicionale, duke zbutur pak nevojën për shitje me pakicë në internet.

David Haigh, Kryetar dhe CEO i Brand Finance, komentoi:

“Markat e teknologjisë në mbarë botën kanë humbur vlerë të konsiderueshme si përgjigje ndaj modeleve të ndryshimit të kërkesës. Inflacioni ka prekur markat në shumë sektorë, por ndërsa zakonet e konsumatorit pjesërisht kthehen në modelet para pandemisë, kërkesa për shërbimet e markave të teknologjisë është goditur veçanërisht rëndë. Për më tepër, zinxhirët e ndërprerë të furnizimit, mungesat e fuqisë punëtore dhe pengesat më të mëdha për financimin kanë lënë gjurmët e tyre.”

Apple (vlera e markës ka rënë 16% në 297.5 miliardë dollarë) dhe është marka e dytë më e vlefshme në botë me vlerën e saj të markës që ka rënë nga 355.1 miliardë dollarë. Rënia e vlerës së markës për këtë vit lidhet me një rënie të të ardhurave të parashikuara, pasi një zinxhir i ndërprerë furnizimi me mallra dhe një treg i kufizuar i punës pritet të kufizojnë ofertën e produkteve të saj.

Gjithsej  48 marka të teknologjisë që u shfaqën në renditje, dy më poshtë nga 50 në 2022, pasi Snapchat dhe Twitter u larguan. Markat e tjera të fokusuara në teknologji për të humbur vlerën përfshijnë Samsung Group (vlera e markës ulet 7% në 99.7 miliardë dollarë), Alibaba.com (vlera e markës ulet 56% në 10.0 miliardë dollarë), Facebook (vlera e markës ulet 42% në 59.0 miliardë dollarë amerikanë). dhe WeChat (vlera e markës ulet 19% në 50.2 miliardë dollarë).

Nga ana pozitive, Instagram (vlera e markës u rrit me 42% në 47.4 miliardë dollarë) dhe LinkedIn (vlera e markës u rrit 49% në 15.5 miliardë dollarë) janë rritur në sektorin e teknologjisë, me vlerën e markës së secilit në rritje për shkak të strategjisë së ekzekutuar mirë për të komercializuar shërbimet e tyre.

Disa nga fituesit e tjerë të mëdhenj në vlerën e markës përfshijnë prodhuesit e makinave elektrike Tesla (vlera e markës u rrit 44% në 66.2 miliardë dollarë) dhe BYD (vlera e markës u rrit 57% në 10.1 miliardë dollarë) ndërsa kërkesa për makina elektrike rritet si pjesë e një tranzicioni më të gjerë. një ekonomi me karbon të ulët.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0