Parashikimet që markat do të jenë pjesë e kulturës janë bërë shumë më të larta falë COVID-19; hulumtimi nga Havas tregon se barra është tek tregtarët që të sigurojnë në mënyrë aktive përmbajtje kuptimplotë dhe mjetet përmes të cilave konsumatorët mund të bashkëveprojnë me markën.
Paratë janë duke u keqpërdorur
- 90% e konsumatorëve presin që markat të tregojnë të gjitha format e përmbajtjes – duke përfshirë llojet e shpërblimeve, promovimet dhe materialin edukativ.
- 58% thonë se paratë nuk janë shpenzuar mirë dhe se markat nuk po ofrojnë përmbajtje që është domethënëse për klientët e tyre.
- Një kornizë e përmbajtjes e krijuar nga Havas u mundëson markave të marrin strategji për “territoret kulturore” në të cilat të përfshihen.
LEXO: PayPal pranon tregtimin e monedhës virtuale Bitcoin dhe kriptomonedhave
Citim kyç
“Ju mund të luani brenda kësaj kornize, në mënyrë që 58% e përmbajtjes pa kuptim të reduktohet gjatë viteve të ardhshme dhe të mund të përdorni buxhetet në marketingun e përmbajtjes në një mënyrë më efektive dhe efikase”, thotë Maria Garrido, zyrtare kryesore e njohurive të Havas Grupi.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.