Banka Kombëtare Tregtare është përballur me probleme në funksionimin e sistemit duke hyrë për pak ditë në kolaps me klientët. Në dy ditë, klientët e BKT nuk kanë arritur të kenë akses në shërbimet e bankës, përfshirë këtu tërheqje parash nga automatet, apo kryerje pagesash online.
Një ditë pas shfaqjes së problemeve, banka bëri të ditur përmes një njoftimi për shtyp se ka pasur një problem teknik, i cili u zgjidh. Sipas deklaratës, “Problemi hardëare që shkaktoi një ndërprerje afatshkurtër në sistemin tonë bankar është zgjidhur. ATM -të dhe POS-et tona kanë filluar të shërbejnë, kanalet tona digjitale dhe transaksionet e degëve do të vihen gradualisht në shërbim pas kontrolleve përfundimtare që do të kryhen. I gjithë ekipi ynë po punon me përkushtimin e zakonshëm për t’ju shërbyer sa më mirë”.
Lexo: Blerja e NBG nga ABI Bank, çfarë do të ndodhë me punonjësit
Vështirësitë në transkasione kanë bërë që klientët të shfaqin pakënaqësi të shumta në mediat sociale rreth vështirësive në pagesa apo tërheqje.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.