Trajnim: “Strategji Marketingu dhe Strategji Dixhitale” - Business Magazine Albania

Trajnim: “Strategji Marketingu dhe Strategji Dixhitale”

~5 minuta lexim


Ky trajnim do të përfshijë diskutime konceptuale mbi marketingun offline dhe online si edhe shembuj praktikë të tyre. Trajnimi do t’i orientojë pjesëmarrësit se si të kuptojnë strategjitë e marketingut dhe strategjitë dixhitale, si të venë ne zbatime teknikat e reja, si të analizojnë rezulatet e tij dhe si të mund të realizojnë një kërkim të aplikuar në treg me qëllim arritjen e objektivave që lidhen me vendimmarrjen strategjike dhe menaxhimin e përditshëm në terren.

Data: 30 Maj – 2 Qershor 2017

Orari: 16:00- 20:00

Vendi: Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë Tiranë, Rruga e Kavajës, Tiranë

OBJEKTIVAT:

  • Njohja me teknika të reja marketingu
  • Zhvillimi i strategjisë së komunikimit
  • Njohja me strategjitë që ndjekin kompani të ndryshme
  • Përqëndrimi në strategjitë që do të aplikoni

PJESËMARRËSIT:

Në këtë trajnim mund të marrin pjesë menaxherë, administratorë të kompanive ose specialistë të marketingut të cilët janë të interesuar për zhvillimin e aftësive strategjike në komunikim dhe teknika të reja të marketingut offline dhe online.

REZULTATE TË PRITSHME:

  • Mirëkuptim i strategjive të marketingut
  • Formulim i saktë i marketingut miks të komunikimit
  • Ndërtimi i një plani të mirëfilltë, i cili funksionon në bazë të segmentimit të saktë të produkteve
  • Strategjitë e penetrimit të tregut online
  • Funksionimi i rrjeteve sociale
  • Ndërtimi i mesazheve për mediat online

PROGRAMI:

  • Llojet e strategjive të marketingut: 5P – 7P, PORTER
  • Rast studimor: Strategjitë që ndjekin kompani të ndryshme
  • Segmentimi i saktë/ Miks i Komunikimit, ATL, BTL, TTL, ONLINE
  • Rruga për të krijuar një prezencë të fortë dixhitale
  • Rast studimor: Ndërtimi i një strategjie biznesi, marke dhe marketingu për tregun
  • Si të krijojmë interes dhe si ta mbajmë atë gjallë. Marketingu në mediat sociale
  • Content Marketing (krijimi i një plani përmbajtjeje dhe mënyrat për të qëndruar i përditësuar)

LEKTORË: Znj. Juela Isaj dhe Z. Dritan Pecini

Juela Isaj

Juela Isaj drejton në nivel rajonal, një nga kompanitë më të mëdha në botë në fushën e reklamës.

Mësimdhënie: trajnime në nivel ekzekutiv dhe menaxhimi të mesëm, për institucione të ndryshme që operojnë në Shqipëri e më gjerë. Lindur në Tiranë, Juela mbaroi studimet në Institutin Teknologjik të Athinës për Menaxhim dhe Biznes. Pas studimeve filloi karrierën në Munich të Gjermanisë, në kompani të ndryshme ndërkombëtare, në fushën e marketingut dhe shitjes. Ka kryer dy studime pas-universitare në Angli. Një në fushën e marketingut strategjik dhe një në lidership, respektivisht nga Chartered Institute of Marketing dhe nga Glamorgan Business School, e renditur në top-list si një nga shkollat më të mira në Angli.

Dritan Pecini

Dritan Pecini është specialist në fushën dixhitale. Ai ka lindur në Tiranë, rritur në Athinë dhe ka kryer studimet në Melburn. Ai ka studiuar për Teknologji Informacioni dhe ka eksperienca të shumta në pozicione të ndryshme në industrinë dixhitale në Australi. Gjatë qëndrimit të tij në Melburn, Dritani ka zotëruar biznesin e tij dhe ka patur bashkëpunime të suksesshme në fushën e edukimit dhe medias. Dritani aktualisht është i punësuar pranë “DDB Albania dhe Montenegro” për të drejtuar pjesën e strategjisë dixhitale për kompaninë dhe klientët e saj.

PAGESA:

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 90 Euro, ku përfshihen të gjitha materialet e punës dhe çertifikata në fund të trajnimit.

Për anetarësinë e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarde.

Për t’u regjistruar plotësoni formularin e aplikimit përpara datës 26 Maj 2017, KËTU

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Biznesi është një reflektim i karakterit të atij që e drejton atë.”
— Howard Schultz
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0