Organizohet trajnimi profesional 2 ditor online me temë: Burimet njerëzore. Ky trajnim profesional organizohet nga Qendra e Edukimit “The Way for Training & Development. Trajnimi zhvillohet në datat 23 dhe 24 Maj, në orën 15:30 – 18:00.
Objektivat dhe çfarë do trajtohet:
1. Planifikimi i njerëzve si aset bazë në biznes ose OJF.
2. Rekrutimi, intervistimi dhe seleksionimi i punonjësve.
3. Vendosja e objektivave në lidhje me pagën/etj.
4. Kontratat e punës, ligji dhe procedurat.
5. Formimi i punonjësve, karriera në biznes/organizatë.
6. Muaji: Vlerësimi i Performancës / marrja e masave disiplinore.
Kush mund të marrë pjesë?
1.Të papunësuar të cilët aspirojnë të futen në punë në manaxhimin e Burimeve Njerëzore.
2.Të punësuar të tjerë të cilët aspirojnë të përparojnë në karrierën e tyre në manaxhim të kompanisë duke fituar njohuri funksionale të manaxhimit të biznesit-organizatës.
3.Specialistët dhe cilët do që kryejnë funksione të Burimeve Njerëzore në kompani
Lektore e trajnimit :
Erika Meminaj, ka përfunduar studimet për psikologji të përgjithshme dhe ka një eksperiencë 10 vjeçare në Burimet Njerëzore. Eshtë pjesë e disa organizatave të ndryshme dhe pjesë e trajnimeve IDEA nga Ceefe International.
Në fund të trajnimit do të pajiseni me Çertefikatë. Pagesa e pjesëmarrjes : 2.000L / personi ose 1.500L /nëse janë 2 persona
*Nëse keni marrë pjesë në një trajnim tjetër pranë kësaj qëndre, përfitoni – 30% ULJE
Për regjistrime kontaktoni në : 0698586692 (whats app & viber)
Email: [email protected]
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.