Trajnim në 'Public Speaking'

Trajnim në ‘Public Speaking’


PSE DUHET NDJEKUR KY TRAJNIM?

– Sepse përmirëson aftësitë e të folurit me impakt në grupe të vogla dhe të mëdha
– Ndihmon të japësh mesazhe motivuese, frymëzuese dhe të paharrueshme
– Tejkalon stresin e të folurit para një audience
– Krijon lidhje të forta emocionale me dëgjuesit
– Mëson të përdorësh zërin dhe trupin në funksion të fjalës dhe ideve
– Rrit qartësinë, pasionin dhe dinamizmin e mesazheve tuaja
– Forcon vetbesimin se ke porencialin t’i mobilizosh dëgjuesit për qëllime të mira

KUSH DUHET TA NDJEKI?

Ky program është i vlefshëm për të gjithë ata që punojnë në sektorin publik, privat apo jofitimprurës, në biznese, organizata, parti politike, mësimdhënie, avokati, gazetari, art e kulturë dhe që duan të përmirësojnë aftësitë e tyre komunikuese dhe të folurit në publik.

Një trajnim për të gjithë ata që përmes komunikimit duan të progresojnë në karrierë, të rrisin prestigjin dhe influencën në punë dhe shoqëri.

FINALIZIMI: Çertifikatë trajnimi në “Artin e të Folurit në Publik”

TARIFA: 179€ (149€ për ata me diplomë masteri apo diplomë 4 vjeçare)

KOHËZGJATJA: 12 javë

ORARI: Të shtunave ora 9.00-11.00

REGJISTRIMET:

Tek zyrat në Bllok, kryqëzimi i Bankës Credins, nga e hëna në të premte, ora 10.00-14.00

Email: info@lidership.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0