Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs” - Business Magazine Albania

Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs”

~3 minuta lexim


Më datë 4 dhe 5 korrik, në Hotel Sheraton do të organizohet trajnimi dy ditor me temë – “DESIGNING AND IMPLEMENTING CUSTOMERS LOYALTY PROGRAMS”.

Ky trajnim u vjen në ndihmë skuadrave të marketingut dhe shërbimit ndaj klientit në kompanitë e shitjeve me pakicë që synojnë të zhvillojnë apo përmirësojnë performancën e programeve të besnikërisë, të maksimizojnë vlerën e jetës së konsumatorit dhe kuotën e shpenzimit në kompanitë e tyre.

Të ftuar në këtë trajnim janë drejtues dhe manaxherë të niveleve të larta të marketingut, administratore nga kompanitë e suksesshme që kanë zgjedhur besnikërinë si një strategji konkuruese për rritjen e përfitueshmërisë.

Konkluzionet e trajnimit:

Në fund të këtij workshop-i ju do të jenë në gjendje të:

1. Listoni kriteret për vendimet e menaxhimit për të miratuar ose shqyrtuar një program besnikërie të klientit.

2. Listoni strategjitë e besnikërisë së konsumatorit dhe si të vlerësoni përshtatshmërinë për biznesin tuaj dhe planin strategjik.

3. Përzgjidhni një varg logjik besnikërie dhe analizoni përfitimin e kostos për secilën logjikë dhe strukturën mbështetëse që kërkohet për të zbatuar çdo logjikë të besnikërisë.

4. Përfshini thelbin e markës, vlerat dhe përvojën e klientit në hartimin dhe zbatimin e programeve të besnikërisë.

5. Përfshini kërkesën e përdoruesit në programet e besnikërisë përmes menaxhimit dhe bashkë-krijimit të VOC.

6. Listoni mjetet për të menaxhuar dhe komunikuar në mënyrë efektive programet e besnikërisë së klientit.

7. Matni ROI-n ose efektivitetin e programeve të Besnikërisë për organizatën tuaj.

Për tu regjistruar kliko këtu.

Data: 4-5 Korrik 2017

Orari: 8:30 AM – 5 PM

Vendodhja: Hotel Sheraton, Tirana

Për më shumë informacion kontaktoni:

Tel: +355 42255506

Email: valbona.zocaj@egnatium.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Bëje me pasion ose mos e bëj fare.”
— Rosa Nouchette Carey
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0