Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs” - Business Magazine Albania

Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs”


Më datë 4 dhe 5 korrik, në Hotel Sheraton do të organizohet trajnimi dy ditor me temë – “DESIGNING AND IMPLEMENTING CUSTOMERS LOYALTY PROGRAMS”.

Ky trajnim u vjen në ndihmë skuadrave të marketingut dhe shërbimit ndaj klientit në kompanitë e shitjeve me pakicë që synojnë të zhvillojnë apo përmirësojnë performancën e programeve të besnikërisë, të maksimizojnë vlerën e jetës së konsumatorit dhe kuotën e shpenzimit në kompanitë e tyre.

Të ftuar në këtë trajnim janë drejtues dhe manaxherë të niveleve të larta të marketingut, administratore nga kompanitë e suksesshme që kanë zgjedhur besnikërinë si një strategji konkuruese për rritjen e përfitueshmërisë.

Konkluzionet e trajnimit:

Në fund të këtij workshop-i ju do të jenë në gjendje të:

1. Listoni kriteret për vendimet e menaxhimit për të miratuar ose shqyrtuar një program besnikërie të klientit.

2. Listoni strategjitë e besnikërisë së konsumatorit dhe si të vlerësoni përshtatshmërinë për biznesin tuaj dhe planin strategjik.

3. Përzgjidhni një varg logjik besnikërie dhe analizoni përfitimin e kostos për secilën logjikë dhe strukturën mbështetëse që kërkohet për të zbatuar çdo logjikë të besnikërisë.

4. Përfshini thelbin e markës, vlerat dhe përvojën e klientit në hartimin dhe zbatimin e programeve të besnikërisë.

5. Përfshini kërkesën e përdoruesit në programet e besnikërisë përmes menaxhimit dhe bashkë-krijimit të VOC.

6. Listoni mjetet për të menaxhuar dhe komunikuar në mënyrë efektive programet e besnikërisë së klientit.

7. Matni ROI-n ose efektivitetin e programeve të Besnikërisë për organizatën tuaj.

Për tu regjistruar kliko këtu.

Data: 4-5 Korrik 2017

Orari: 8:30 AM – 5 PM

Vendodhja: Hotel Sheraton, Tirana

Për më shumë informacion kontaktoni:

Tel: +355 42255506

Email: valbona.zocaj@egnatium.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0