Trajnim: Marrëdhëniet Publike Personale për Punonjës të Sektorit Publik - Business Magazine Albania

Trajnim: Marrëdhëniet Publike Personale për Punonjës të Sektorit Publik


Marrëdhëniet Publike janë kthyer në një element të rëndësishëm të komunikimit publik të profesionistëve të fushave të ndryshme. MP, tashmë vihen re në tre plane:

  1. MP në sektorin publik
  2. MP në sektorin privat
  3. MP personale e profesionistëve të të gjitha fushave (media sociale, media tradicionale, word of mouth).

Në këtë këndvështrim, do të trajtohen teori dhe praktika që i ndërthurin të trija këto aspekte. Aktualisht shoqëria kosovare dhe ajo shqiptare në tërësi, po ndërton komunikime të strukturuara në median sociale, shpesh-herë në mënyrë të gabuar. Për këtë arsye është me rëndësi që të njihen metodat më të reja të ndërtimit të profileve në rrjete.

Temat që do të shtjellohen gjatë trajnimit janë:

  • Hyrje në Marrëdhënien Publike, çfarë është komunikimi i MP?
  • Zhvillimi i MP në hapsirën shqiptare, problemet shqiptare të komunikimit
  • Komunikimi i MP në institucione, problemet dhe teknikat
  • Komunikimi i MP në organizatat e biznesit, komunikimi i integruar
  • Teknikat e reja të MP në median sociale. Si të jesh zëdhënësi i vetvetes?
  • Llojet e audiencave dhe publikëve.
  • Mjetet e MP, shkrimet, fotot, videot dhe mesazhet zanore.
  • MP dhe komunikimet në organizata

Qëllimi: Ky trajnim ka për qëllim të ofrojë teknikat më të reja të MP dhe aplikimet e tyre në median tradicionale, median sociale, përmes “word of mouth” etj.

Komunikimi i MP Në fund të trainimit, synohet thellimi i njohurive lidhur me praktikat dhe teknikat e MP, të përdorura në aspektin individual dhe atë profesional. Rritja e ndërgjegjësimit lidhur me përdorimin e imazhit personal në komunikimet publike. Gjithashtu synohet të jepen dhe të diskutohen në trajnim edhe metodat komunikative mes shqiptarëve.

Për secilin pjesëmarrës dhuratë edhe libri: “Marrëdhëniet me publikun” i autorit Alban Tartari

Aktivitete shtesë:

Vizitë në Bashkinë e Tiranës

Vizitë në Bashkinë e Tiranës dhe prezantim për komunikimin e Bashkisë më të madhe shqiptare në rajon (me 1.2 milionë banorë) nga Drejtori i Komunikimit Denis Dedej. (60 minuta në tërësi)

Vizitë në Kuvendin e Shqipërisë

Vizitë në Kuvendin e Shqipërisë, prezantim nga Drejtorja e Komunikimit dhe MP në Parlament, Manjola Zeka Arizaj. (60 minuta në tërësi)

Ligjërues : Alban Tartari

Alban Tartari u diplomua nga dega e gazetarisë e Universitetit të Ankarasë në Turqi. Më pas studioi në Shkollën Shqiptare të Studimeve Politike të Këshillit të Evropës në Tiranë dhe Strasburg. Mori gradën master në shkenca politike dhe marrëdhënie ndërkombëtare nga Universiteti Epoka në Tiranë. Mban gradën Doktor në Gazetari dhe Komunikimin Masiv, i diplomuar nga Departamenti i Gazetarisë dhe Komunikimit, Universiteti i Tiranës. Ka marrë një sërë trajnimesh në fushën e gazetarisë, marrëdhënieve publike, lidershipit etj, në Shqipëri, Itali, Turqi, Francë etj.

Konfirmimi i Obliguar deri me datën: 26 Maj 2017

Për Rezervime:

Nr tel: 049 276 109

Email: trajnime@businesskosovacenter.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0