Toyota, një lider global në inovacionin automobilistik, ka ndërmarrë një hap të guximshëm drejt eksplorimit hapësinor duke investuar në Interstellar Technologies, një startup japonez për fluturime hapësinore. Lajmi u bë publik gjatë CES 2025, duke nënvizuar vizionin strategjik të Toyotës për të shtyrë kufijtë e mobilitetit dhe inovacionit.
Prodhuesi i automjeteve, përmes kompanisë së saj të mobilitetit “Woven by Toyota”, po investon 7 miliardë jen (rreth 44.4 milionë dollarë) në Interstellar Technologies Inc., një kompani japoneze private e fluturimeve hapësinore që zhvillon mjete lëshimi për satelitë. Toyoda, ish-CEO dhe trashëgimtar i prodhuesit të automjeteve, theksoi se nuk duhet të jetë vetëm një kompani automobilistike — duke iu referuar Tesla-s, kompania e drejtuar nga Elon Musk, i cili gjithashtu udhëheq SpaceX — që punon për zhvillimin e këtyre teknologjive. “Po eksplorojmë edhe raketat, sepse e ardhmja e mobilitetit nuk duhet të kufizohet vetëm në Tokë apo vetëm te një kompani automobilistike,” tha Toyoda gjatë një konference për shtyp në CES në Las Vegas.
E themeluar në vitin 2013, Interstellar Technologies ka realizuar shtatë lëshime të raketave të vogla suborbitale MOMO, të cilat arritën në hapësirë për herë të parë në vitin 2019. Megjithatë, kompania ende nuk ka arritur të dërgojë një satelit në orbitë, por ka plane për të zhvilluar linjat më të mëdha të raketave ZERO dhe DECA, të cilat do të mund të transportojnë mjete hapësinore. Toyota planifikon të shfrytëzojë përvojën e saj në prodhimin masiv të automjeteve për të ndihmuar në prodhimin e raketave në bashkëpunim me Interstellar Technologies.
Lexo edhe:Trendet e marketingut dixhital për vitin 2025 dhe përtej
Në tregun japonez të lëshimeve hapësinore, Toyota po sfidon Mitsubishi, kompania e së cilës, Mitsubishi Heavy Industries, ka zhvilluar dhe lëshuar serinë e raketave H3 për JAXA, agjencinë hapësinore të Japonisë. Raketat H3 të Mitsubishi, të cilat debutuan pas disa viteve vonesë, synojnë të konkurrojnë me çmimet e raketave Falcon 9 të SpaceX, të cilat dominojnë tregun global të lëshimeve.
Toyota njoftoi gjithashtu përfundimin e fazës së parë të Woven City, duke përfshirë strehimin për banorët dhe shpikësit që kompania ka ftuar të jetojnë dhe punojnë në këtë vend. “Woven by Toyota”, i shpallur pesë vite më parë nga Toyoda në CES, është një “qytet prototip i së ardhmes”, i ndërtuar në një hapësirë prej 175 akrash në bazën e malit Fuji në Japoni. Ky qytet është projektuar për të testuar dhe zhvilluar teknologji të reja, si automjetet autonome.
Toyoda theksoi se misioni i Woven City nuk është domosdoshmërisht fitimi financiar, por të shërbejë si një laborator eksperimental për teknologjitë e së ardhmes.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.