Ndërsa TikTok vazhdon të përballet me presion të shtuar në SHBA dhe Mbretërinë e Bashkuar, kompania po sinjalizon angazhimin për të nxitur përmbajtjen edukative në aplikacionin e saj. Kompania njoftoi të martën se po zgjeron furnizimin e dedikuar STEM në të gjithë Evropën, duke filluar në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë, pasi e lançoi për herë të parë në SHBA vitin e kaluar.
Furnizimi STEM do të fillojë të shfaqet automatikisht së bashku me furnizimet “For you” dhe “Following” për përdoruesit nën moshën 18 vjeç. Përdoruesit mbi moshën 18 vjeç mund të aktivizojnë furnizimin STEM nëpërmjet cilësimeve të “content preferences” të aplikacionit. Furnizimi përfshin përmbajtje anglisht-folëse me titra të përkthyer automatikisht.
TikTok thotë se që nga fillimi i furnizimit në SHBA vitin e kaluar, 33% e përdoruesve e kanë të aktivizuar furnizimin STEM dhe një e treta e adoleshentëve shkojnë në furnizimin STEM çdo javë. Aplikacioni ka parë një rritje prej 24% në përmbajtjen e lidhur me STEM në SHBA që nga fillimi i furnizimit. Gjatë tre viteve të fundit, pothuajse 15 milionë video të lidhura me STEM janë publikuar në aplikacion në mbarë botën.
Nisja e furnizimit STEM vjen pasi TikTok është kritikuar për shfaqjen e përmbajtjeve të dëmshme për fëmijët dhe adoleshentët, me grupet e të drejtave që pretendojnë se aplikacioni përdor praktika të varësisë së dizajnit për t’i mbajtur përdoruesit të angazhuar për aq kohë sa të jetë e mundur.
Në shkurt, Bashkimi Evropian ka deklaruar se po heton nëse TikTok ka shkelur Aktin e Shërbimeve Dixhitale, i cili përfshin rregullat për mbajtjen e përdoruesve të sigurt në internet. Komisioni po heton nëse aplikacioni po bën mjaftueshëm për të ndaluar të miturit që të gjejnë përmbajtje të papërshtatshme dhe të përcaktojë nëse zgjedhjet e tij të dizajnit stimulojnë sjelljen e varur.
Në një njoftim të fundit, TikTok po kërkon të prezantohet më tej si një qendër edukative për miliona përdorues të rinj në aplikacionin e tij, si një mënyrë për të kundërshtuar kritikat nga ligjvënësit në mbarë botën. Kompania ka përdorur tashmë furnizimin STEM për të kundërshtuar pretendimet se është i dëmshëm për përdoruesit e rinj, pasi CEO i TikTok, Shou Chew e reklamoi furnizimin ndërsa dëshmonte në dy seanca të veçanta dëgjimore të Kongresit të SHBA, një në mars 2023 dhe një në janar 2024.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.